רחפנים במקום זיקוקים: מייצג חדשני ומסחרי צבע את שמי שנגחאי

חברת המשחקים ביליבילי ערכה מופע מעל העיר, בו השתתפו 1,500 כלי תעופה זעירים שייצרו מייצג מרהיב ורב אימג'ים, כדי לחגוג יום הולדת שנה להשקת המשחק בסין ● הרחפנים ציירו קוד QR בשמיים, שסריקתו הובילה לאפשרות להורדת המשחק

קוד QR בשמיים. דרך שיווקית מקורית. איור אילוסטרציה: BigStock

חברת הבידור והמשחקים הסינית ביליבילי (BiliBili) עשתה כותרות ברחבי העולם עקב אקט שיווקי מקורי וחדשני במיוחד שלה – צי של 1,500 רחפנים השתתף במייצג אורות מורכב אשר צבע באחרונה את שמי שנגחאי – העיר הגדולה בסין.

בישראל זכור לנו מופע הרחפנים שהרימה אינטל (Intel) לאוויר, ושקישט את השמים של ירושלים במהלך טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ה-70 של המדינה. לשם הפרופורציה, במייצג של אינטל השתתפו אז 300 רחפנים אוטונומיים.

ואולם במקרה של ביליבילי, מטרת האירוע הססגוני והמרהיב הייתה קצת פחות לאומית. הרחפנים פשוט ייצרו את האקט לכבוד יום השנה להשקת המשחק Princess Connect! Re:Dive בסין. משחק הווידיאו מבוסס התפקידים, שפותח בכלל על ידי חברה בשם Cygames, החל את דרכו בכלל ביפן ב-15 בפברואר 2018, והגיע לסין כאמור רק ב-2020.

להק הרחפנים הקטנים, אשר גויס למופע שאורגן על ידי חברת המשחקים הסינית, נראה לעיניי צופים רבים בלייב, ואחר כך זכה הסרטון שתיעד אותו להפוך לוויראלי ברשתות החברתיות. אחר מרגעי השיא המדוברים באירוע היה כשהרחפנים ייצרו קוד QR, שמי שסרק אותו באמצעות הנייד בזמן אמת (או מהסרטון) יכול היה להגיע למקור ממנו ניתן להוריד את המשחק ישירות למכשירו.

הרחפנים שהו בשמיים דקות ארוכות בהן ציירו מעל העיר – הצבעונית מאוד גם היא בלילות – דמויות בסגנון מנגה/אנימה מהמשחק המדובר, את לוגו המשחק, הודעות טקסט, וכמובן את קוד ה-QR הענק, שהוצג בסוף המופע החדשני והמורכב, ושמן הסתם הקפיץ את ההורדות של הכותר עוד יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים