"קפל וגלגל": מסמארטפון – לפאבלט – לטאבלט – הקונספט החדש של TCL

TCL, היצרנית שמוכרת את מותג מכשירי נוקיה, הציגה דגם אב של מכשיר מתקפל ומתגלגל שהוא "שלושה באחד" הודות טכנולוגיית הציר המיוחדת הקניינית של החברה, Dragon hinge, ומסך OLED נשלף

"שלושה באחד" של TCL. צילום: TCL (יו-טיוב)

פלח הסמארטפונים המתקפלים המנסה לסלול את דרכו למיינסטרים מעורר יצירתיות וחדשנות בקרב היצרניות, שמנסות להציג עיצובים שיהפכו ל"דבר הבא". מתקפל החוצה, מתקפל פנימה, נגלל (כמעט הושק) – אלה כבר ראינו. TCL, היצרנית שמוכרת את מותג מכשירי נוקיה, הציגה תפיסה חדשה, שהיא מכנה אותה "קפל וגלגל" (Fold n’ Roll). דגם האב, שהוצג במסגרת אירוע ההשקה האחרון של החברה, מציע סמארטפון שהוא "שלושה באחד" בזכות טכנולוגיית הציר המיוחדת הקניינית של החברה, Dragon hinge, ומסך OLED נשלף.

"קפל וגלגל" הוא גם סמארטפון עם מסך 6.7 אינץ', גם פאבלט עם מסך 8.85 אינץ' וגם טבאלט בעל מסך 10 אינץ'. במצב הראשוני המקופל שלו, הוא בעצם סמארטפון שנכנס לכיס כמו המכשירים הקיימים היום. פתיחת הקיפול שלו הופכת אותו לפאבלט גדול יותר מהמכשירים המתקפלים הקיימים היום בשוק, וכשרוצים לצפות בווידיאו, או בכלל חוויית טאבלט, גוללים את המסך החוצה עד שהוא הופך לטאבלט.

TCL חשפה כיצד ייראה העיצוב המיוחד, והציגה כיצד הוא פועל – ולא יותר מכך. החברה לא מסרה פרטים על הרכיבים שלו, כמו מעבד, מערך צילום, קצב רענון וכד'.

שלא כמו המתקפלים של סמסונג, ציר הקיפול של המכשיר של TCL הוא חיצוני ולא פנימי.

"אנו עדיין בודקים את המאפיינים הטכניים, אבל הכי חשוב – TCL שילבה את הדור הבא של הצירים ומנגנונים שעדיין לא נראו במכשיר אחד", ציין סטפן סטרייט, מנהל השיווק הגלובלי של החברה בעת האירוע.

למרות שהחברה הציגה את דגם האב, לא בטוח שהמכשיר הזה יעשה את דרכו לשוק, אבל אם כן – הוא יהיה המכשיר הנגלל הראשון בשוק, לאחר ש-LG הציגה מכשיר נגלל, אבל החליטה לסגור את עסקי הסמארטפונים שלה לפני שהספיקה להשיק אותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים