החברות והפרויקטים שזכו בתחרות מצטייני המחשוב – החלק השני

847 פרויקטים הוגשו השנה לתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים, אך רק מיעוטם זכה ● אילו פרויקטים קיבלו את האות – ובגין מה? ● חלק ב'

והזוכים הם… אילוסטרציה: BigStock

שורה של פרויקטים זכו בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים, שתוצאותיה הוכרזו אתמול (ג') באירוע שהתקיים באופן היברידי – באולם האירועים East בתל אביב ואונליין. את התחרות הנחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ונטלי גבאי, סמנכ"לית האירועים והשיווק של הקבוצה.

התחרות מתקיימת זו השנה ה-17 על ידי אנשים ומחשבים, שחוגגת 40 שנות פעילות בקהילת ה-IT. במהלך כל שנות התחרות הגישו ארגונים מובילים במשק יותר מ-4,300 פרויקטים. גם השנה נשבר שיא של מספר הפרויקטים שהוגשו – 847, ב-11 קטגוריות. הפרויקטים שונים ומגוונים, ומגיעים ממגוון ארגונים ממשלתיים, עיריות, כוחות הביטחון, מוסדות ממשלתיים, ארגונים מסחריים, בנקים, מוסדות רפואיים, חברות ביטוח, מוסדות להשכלה גבוהה ועוד.

זהו החלק השני בכתבה אודות הפרויקטים הזוכים. לחלק הראשון לחצו כאן. להלן המשך ציון הארגונים והפרויקטים הזוכים:

בנק הפועלים

בנק הפועלים

בנק הפועלים
הבנק זכה ב-11 פרויקטים, ביניהם: מערכת אתרים שיווקיים על בסיס פלטפורמת קוד פתוח, בשיתוף רילקומרס וקבוצת יעל; פרויקט בנקאות פתוחה, שמאפשר חשיפת שירותים של הבנק לשותפים צד ג', בשיתוף קבוצת יעל; פרויקט המנהל את תהליך הקפאת משכנתאות בזמן קורונה, עם רילקומרס וקבוצת יעל; פרויקט Mainframe DevOps להתאמת תהליך הפיתוח של מערכות הליבה במחשב המרכזי, בעזרת יבמ; הקמת תשתית חדשה עם מנגנון אוטומציה ייחודית לסנכרון מידע בין המערכות, עם טנגרם מבית מטריקס; פרויקט דחיית תשלומים; פיתוח והפעלת אפליקציית התשלומים ביט; אוטומציה בענן פרטי; ופרויקט נוסף בתחום השו"ב.

מגדל חברה לביטוח
החברה קיבלה אותות בגין 10 פרויקטים: הטמעה ושדרוג תהליכי המכירה במוקדי קול מגדל, באמצעות פתרון של Novidea; החלפת מערכת ITSM ישנה במערכת Remedy – בעזרת BMC; תשתית לוגים אחידה למערכות דיגיטל, עם וואן; שדרוג תשתית האחסון המרכזית – עם יבמ, אמת מיחשוב, אספילאנק, נט-אפ והיטאצ'י; שדרוג מערך הטלפוניה כמענה לנציגי השירות ואנשי המכירות, בעזרת בינת וסיסקו; שדרוג מערכות השירות ומעבר לענן, בסיוע אלעד ומיקרוסופט; הורדת נתונים מהענן; קטלוג נתונים ארגוני; מערכת לתפעול וניהול רובוטי; ומערכת לניהול תביעות אמבולטוריות.

Cal
חברת האשראי זכתה בשמונה פרויקטים: הקמת תשתית לתהליכי אוטומציה, בשיתוף ez-roi; ייעול בדיקות הרגרסיה והפרוגרסיה עבור עולמות הדיגיטל, עם הרחבה משמעותית של בדיקות אוטומטיות; הקמת תשתית טכנולוגית שתאפשר לבנות מגוון פתרונות תשלום דיגיטליים; פיתוח סביבת מודלים לאנליסטים; זיהוי לקוח חכם; סטנדרטיזציה בתהליכי טעינת נתונים; שדרוג מערכת ניהול לקוחות; והחלפת מערכת מענה קולי, שבוצעה בעזרת TSG.

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית
הקופה זכתה בשבעה פרויקטים: אישור תרופות בזמן אמת, בעזרת אקטיביו מקבוצת יעל; מימוש פלטפורמת טימס של מיקרוסופט; מערכת לקידום רפואה פרו-אקטיבית לניהול אוכלוסיות ומטופלים במיקוד; איתור מוקדם של מפרצת באבי העורקים הביטני באמצעות ניתוח טקסט וכלי בינה מלאכותית; לוח מחוונים לקורונה; ייעוץ א-סינכרוני על ידי רופאי עור; ובית מרקחת אונליין.

הראל חברה לביטוח
יבמ הטמיעה בחברת הביטוח בוט קולי בשילוב מערכת IVR ושימוש בטכנולוגיות לימוד מכונה. יוביטק, וואן ומיקרוסופט הטמיעו בחברה מערכת שיתופיות של טימס.

אורמת
זכתה בפרויקט בקטגורית שו"ב, להטמעת מערכת Indegy בכל תחנות הכוח – לניטור אנומליה ברשת ה-OT.

המוסד לביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי
זכה בפרויקט הדרכה והטמעה של מערכת תבל, שבוצע על ידי נס.

החברה לפיתוח קיסריה
החברה זכתה בשל פרויקט שערכה וואן לפיתוח מערכת BI – שכלל יצירת פלטפורמת מידע אחידה לחברה, שתסייע בניהול המידע על מנת לקבל החלטות עסקיות בצורה נוחה ויעילה.

המרכז הרפואי האוניברסיטאי – בית החולים ברזילי
קבוצת אלעד הטמיעה בבית החולים ברזילי פורטל למטופלי בית החולים, במטרה לספק גישה מהירה ונוחה של מטופלים לתיק ולמידע הרפואי בכל זמן ובכל מקום.

המרכז הרפואי שיבא תל השומר

המרכז הרפואי שיבא תל השומר

המרכז הרפואי שיבא תל השומר
ספקטורי מבית טלדור הקימה בבית החולים פלטפורמת שיקום רפואי מבוססת ענן, הכוללת עמידה בתנאים רגולטוריים, תקני פרטיות ואבטחת מידע.

אלון תבור MRC
Wedoit הקימה בחברה פלטפורמה של סיילספורס, שכוללת את התהליכים הבאים: ניהול טורבינות, הוספה ועדכון נתונים, וכן הפקת ועדכון תוכניות ייצור בתהליך אוטומטי.

בנק הדואר
NCR, נס ובלמוט ערכו בבנק פרויקט לדיגיטציה של מערכת הסליקה ומערכת תשלומים.

עיריית אור עקיבא

עיריית אור עקיבא

עיריית אור עקיבא
וואן ערכה בעירייה פרויקט מעבר מתשתית מסורתית לתשתית HCI , וכן הקמה של אתר התאוששות מאסון, ומערך גיבויים ואבטחת מידע.

משרד האוצר
VMware ערכה במשרד את פרויקט אור, המאפשר חיבור יעיל ומהיר למערכות שלו בגישה מרחוק. כך, הפרויקט סייע לעובדי משרד האוצר להמשיך עבודה רציפה בצורה מיטבית.

עיריית עכו
העירייה זכתה בשלושה פרויקטים: פורטל שירותים דיגיטליים תיק תק, שבוצע בסיוע מטרופולינט; בינת ו-SMBIT ערכו פרויקט לשדרוג תשתית התקשורת הארגונית בעירייה; וסיסקו ובינת ערכו בעירייה פרויקט טלפוניה.

זהבי עצמון

זהבי עצמון

י. זהבי חרושת ומרצפות
וואן יישמה מערכת ERP-CRM-BI והטמיעה את מודול הקרמיקה OneView בזהבי עצמון.

משרד החינוך
המשרד זכה בשלושה פרויקטים: אלעד הטמיעה מערכת המבצעת התאמה של מועמדים להוראה, תוך איוש משרות פנויות ו/או עתידיות; פרויקט של מערכת לניהול קולות קוראים, היוצאים על ידי היחידות השונות של המשרד; ותקצוב ופילוח תמיכות באמצעות מערכת CRM.

סולל בונה
חטיבת ה-BI של וואן ערכה פרויקט בינה עסקית עבור מחלקת הרכש של סולל בונה, המאפשר קבלת תובנות רבות לגבי ספקים מובילים וקיצור תהליכי רכש שחוזרים על עצמם – והכול דרך הנייד.

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים