"כעת, בעידן החדש, מנמ"רים יידרשו לפתרונות יותר הוליסטיים"

לאחר 17 שנים, גיא רחמים עבר מנט-אפ, בה כיהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות ומנהל קבוצת הפריסייל, לדל טכנולוגיות, שם מונה למנהל מכירות בתחום הפיננסים ● ראיון ראשון

גיא רחמים, מנהל מכירות בתחום הפיננסים, דל טכנולוגיות. צילום: יח"צ

"שנת 2020 התאפיינה בפעילות המנמ"רים, אשר נדרשו לתת פתרונות מעכשיו לעכשיו למגוון אתגרים מידיים העונים למצבים החדשים שיצרה מגיפת הקורונה. הם סיפקו לארגונים שלהם פתרונות בתחומי טרנספורמציה דיגיטלית, עבודה מרחוק, עבודה מהבית בכלל ובתוכה – טיפול מרוחק במרכזי תמיכה ושירות לקוחות. לא תמיד היו אלה הפתרונות להם המנמ"רים התכוונו, אולם כעת, כאשר המצב התייצב, האתגר של המנמ"רים יהיה לעבות פתרונות אלה ולהביט בצורה יותר הוליסטית על המענה", כך אמר גיא רחמים, מנהל מכירות בתחום הפיננסים בחברת דל טכנולוגיות (Dell Technologies) ישראל.

"הייתי 17 שנים בנט-אפ (NetApp)", אמר רחמים. "התחלתי כמהנדס מערכות בכיר, עם התמחות בסביבות אורקל, ומאז שנת 2008 שימשתי כסמנכ"ל הטכנולוגיות ומנהל קבוצת הפריסייל בנט-אפ ישראל. עשיתי כל תפקיד, הבנתי שמיציתי ואני רוצה לעבור לארגון יותר גדול, אשר פועל באופן יותר כולל ומקיף, ופחות נישתי". לדברי רחמים, "בעוד נט-אפ ממוקדת בדטה סנטר, הרי דל מסתכלת על מערך המחשוב הארגוני מקצה לקצה, עם פתרונות לכל שכבות ועולמות המחשוב – ממחשבים ופתרונות לקצה, דרך וירטואליזציה, עבור בגיבוי, באבטחת מידע והגנת הסייבר, ועד פתרונות לתחום המחשוב עתיר ביצועים. זאת, לצד פעילות בעולמות מרובי עננים ומחשוב היברידי. בסופו של דבר, ההיצע מקצה לקצה מביא משהו אחר, של השלם גדול מסכום חלקיו".

"במסגרת תפקידי החדש", סיכם רחמים בן ב-47, "אהיה אחראי על סיוע ללקוחות מתחום הפיננסיים בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית, ועל יצירת תכניות קצרות וארוכות טווח משותפות, בהתאם למטרות ויעדים טכנולוגיים ועסקיים שהציב לעצמו כל אחד מהארגונים. כל היבטי הטרנספורמציה הדיגיטלית בבנקים גורמים להם להיכנס לפתרונות חדשים וחכמים, ואנו עושים את המסע זה איתם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים