פאנדגארד משלימה סבב גיוס A של 12 מיליון דולר

הגיוס הובל עלי ידי Team8 ● פאנדגארד פיתחה פלטפורמת ענן מבוססת AI לניהול של תיקי השקעות

מקימי החברה: מימין יניב זכריה, מנהל הטכנולוגיות, ליאור יוגב, מנכ"ל, ואורי כץ, סגן נשיא למחקר ופיתוח. צילום: יח"צ

פאנדגארד (FundGuard) – פלטפורמת ענן מבוססת AI לניהול תיקי השקעות מודיעה על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 12 מיליון דולרים. סבב הגיוס הובל על ידי Team8 ובהשתתפות משקיעים קיימים, בהם Blumberg Capital ו-Lionbird Ventures. משקיעים חדשים נוספים שהצטרפו בסבב הנוכחי הם Mindset Ventures  וארבעה מנהלים בכירים מגופי שוק הון אמריקניים מובילים: BNY Mellon, JPMorgan ו-State Street. בהמשך להובלת הסיבוב על ידי Team8, שרית פירון, שותפה מנהלת ב-Team8 Capital תצטרף לדירקטוריון החברה. סבב הגיוס הנוכחי מביא את היקף ההון הכולל שגויס על ידי החברה ל-16 מיליון דולרים.

פאנדגארד הוקמה בשנת 2018 על ידי ליאור יוגב, מנכ"ל החברה, יניב זכריה, מנהל הטכנולוגיות, ואורי כץ, סגן נשיא למחקר ופיתוח. השלושה הכירו לפני יותר מ-25 שנים כשהיו קצינים ביחידת 8200.

הפתרון של החברה כבר מאומץ בקרב גופים פיננסיים מהגדולים בעולם לצורך ניהול השקעות במוצרים שונים לרבות קרנות נאמנות, ETF וקרנות גידור. הפלטפורמה גמישה ומאפשרת היקפי עבודה גדולים, תוך ביצוע של אוטומציה בניהול תיקים, ואדמיניסטרציה בעזרת יכולות בינה מלאכותית, וצמצום עלויות בעזרת שיפור זרימת עבודה ויכולות שיתוף פעולה.

פלטפורמת הבינה המלאכותית מחליפה פתרונות בני עשרות שנים שקיימים כיום בשוק ואינם מסוגלים לספק את הצרכים הגדלים בתעשייה לפתרונות ממוחשבים המקיפים את כל סוגי הנכסים ומאפשרים להאיץ תהליכים, לזהות אנומליות ולספק תובנות מעשיות.

ליאור יוגב, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה, מסר: "אנו שמחים להודיע על סבב A שהובל על ידי Team8 Capital, זרוע ההשקעות של קבוצת ההון סיכון הגלובלית 8Team, וכלל כמה בכירים בעולם הפיננסי. התשתיות המיושנות הקיימות בתחום ניהול ההשקעות נאבקות כדי לספק פתרון להיקפי המסחר הגדלים, המורכבות של הנכסים הנסחרים והצורך ביעילות, בהינתן התחרות על גובה העמלות. אנו רואים ביקוש גובר לפתרון אוטומטי, שמאפשר היקף פעילות גבוה, משפר יעילות תפעולית ומסייע לחתוך דרמטית את ההוצאות. מוצר הענן החדשני שלנו המבוסס על בינה מלאכותית, מאפשר לבנקים, למנהלי השקעות ולמנהלי קרנות להגדיל יעילות וליצור שקיפות בעזרת אספקת מקור אחיד לנתוני האמת של ההון המנוהל".

שרית פירון, שותפה-מנהלת, Team8 Capital, ציינה, כי "לפאנדגארד יש חזון ברור לטרנספורמציה בשוק גדול ובעל צרכים משמעותיים, שאינם מסופקים כיום. לפתרון של החברה יש דריסת רגל משמעותית וצמיחה גבוהה בתעשיית ניהול ההשקעות, ולצוות המייסד יש ניסיון רב ומשמעותי שישרת את החברה היטב גם בשלבי הצמיחה הבאים שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים