ביטוח ישיר ו-MSI היפנית השיקו האב משותף בשם GDH TLV

בשלושת החודשים שחלפו מאז ההודעה על הכוונה להקמת האב החדשנות בתחום האינשורטק של ענקית הביטוח היפנית ועמיתתה הישראלית, פנו אל ביטוח ישיר עשרות סטארט-אפים, ושישה מהם כבר נמצאים בתהליך POC

קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר. צילום: כפיר סיון

באחרונה פורסמה תכניתן של MSI, ענקית הביטוח היפנית, וביטוח ישיר, להקמת האב (HUB) משותף, וכן נודע על ההשקעה של MSI בחברת האם של ביטוח ישיר, בסך של 77 מיליון שקל.

השבוע הושק רשמית GDH TLV – ההאב של החברות, המוקדש לקידום חדשנות בתחום האינשורטק. ההשקה נערכה בזום, בהשתתפות פונביקי שיניצ'ירו, נשיא MSI, מוקי שניידמן, יו"ר דירקטוריון איי.די.דיי, קובי הבר מנכ"ל ביטוח ישיר, ורז ברטוב, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות בביטוח ישיר.

האירוע נועד להציג בפני הקהילה הטכנולוגית את הפוטנציאל בהשתתפות בהאב, הן בעבודה עם ביטוח ישיר, והן כערוץ גישה ליפן, דרום מזרח אסיה והעולם. אל האירוע הגיעו בכירים מעולמות ההיי-טק וסטארט-אפיסטים המתעניינים בהאב.

ביטוח ישיר עדכנה כי מאז ההודעה על הקמת ה-האב פנו אליה עשרות סטארט-אפים, במגוון תחומים עסקיים, ושישה מתוכם כבר נקלטו להאב, ונמצאים בשלב ה-POC, בין אם בשלב התכנון, או בביצוע בפועל.


אירוע ההשקה בזום, כפי שעלה ליוטיוב

לדברי קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר: "שיתוף הפעולה עם קבוצת MSI הינו חלק מהאסטרטגיה שלנו – להמשיך ולהוביל את עולם הדיגיטל והחדשנות מבין חברות הביטוח בישראל. אנו מחפשים כל העת חידושים בתחום הטכנולוגיה והדטה, ואנו רואים בחדשנות אמצעי ליצירת יתרון תחרותי, לטובת הלקוחות והחברה".

עוד הוסיף הבר כי "אני חייב לומר שהסטארט-אפים שכבר עבדו איתנו יודעים, שבזכות מערכות טכנולוגיות גמישות ויכולות היישום הגבוהות שלנו, אנו מנהלים POC's במהירות ובמקצועיות שאין שני לה".

GDH TLV מתמקד באיתור סטארט-אפים, חברות טכנולוגיה, רעיונות ויזמים, לפיתוח מוצרים ופתרונות עבור עולם הביטוח, בתחומי רכב, רכוש, חיים, בריאות ועוד.

ההאב פועל בישראל, במשרדי ביטוח ישיר, תחת ניהולו של רז ברטוב, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות, וכמיזם משותף עם MSI.

לפי החברות, ההאב אימץ מסלול בדיקות היתכנות מואץ, אשר יאפשר לביטוח ישיר, ל-MSI וליזמים להוכיח יכולות היתכנות טכנולוגית (Proof of concept) בפרק זמן קצר, תוך גישה לתשתית הטכנולוגית וערוצי השיווק המובילים של MSI ביפן, מזרח אסיה ובעולם. שני הצדדים הקצו לטובת המיזם צוותים בכירים ומיומנים, וישתתפו בעלויות ובהשקעות בצורה שווה. הצוות היפני של ההאב מתוכנן להגיע לשהות קבועה בארץ בהקדם האפשרי, לכשיוסרו מגבלות הקורונה. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים