בהובלת A Labs – האב סקיוריטי מתמזגת עם ALD

חברת הסייבר האב סקיוריטי מקצרת את הדרך לבורסת ת"א באמצעות מיזוג עם ALD הבורסאית, וצפויה לגייס כ-50 מיליון דולר

אייל משה, מייסד משותף ומנכ"ל האב סקיוריטי. צילום: רובי ליבוביץ'

חברת ההשקעות A Labs מובילה מיזוג בין החברות האב סקיוריטי (HUB Security) ו-ALD, אשר בין השאר מקצר את הדרך של האב סקיוריטי לבורסת ת"א. חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, דיווחה הבוקר כי חתמה על הסכם עקרונות בלתי מחייב עם חברת הסייבר האב סקיוריטי, שהוקמה על ידי יוצאי יחידות מודיעין 8200 ו-81.

האב סקיוריטי הוקמה בשנת 2017 על ידי ככמה מייסדים, בהם אייל משה, מנכ״ל החברה, ואנדרי יארמנקו, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ועם בעלי מניותיה נמנים חברת הביטוח העולמית AXA, קרן ההשקעות OurCrowd ומשקיעים נוספים.

להאב פתרון מחשוב מוצפן מתקדם עבור חברות וארגונים, שמטרתו מניעת חדירה עוינת והגנה על מידע מסחרי רגיש. בשתי החברות מאמינים שמתקיים חיבור סינרגטי בין החדשנות הטכנולוגית של חברת הסייבר לבין בסיס הלקוחות המשמעותי ותשתית המכירות המקומית והבינלאומית המפותחת של ALD.

עם השלמת הגיוס תהפוך האב סקיוריטי לבעלת השליטה בחברה הממוזגת, עם 51% ממניותיה ורוב בדירקטוריון. המיזוג וגיוס הכספים מובלים על ידי חברת ההשקעות A-Labs Advisory & Finance, וקרן קלובר וולף קפיטל.

אייל משה ציין, כי ״זה אחד מאותם מקרים נדירים, שבהם מיזוג חברות הוא טבעי ויש סינרגיה מלאה של אחד ועוד אחד שווה חמש. המיזוג עם ALD ייתן לנו תשתית שיווקית גלובאלית, שהיה לוקח לנו שלוש שנים לפחות להקים לבד, ודריסת רגל בקרב לקוחות פוטנציאליים מהשמות המובילים בעולם, כולל ממשלות, חברות ביטוח, בנקים ועוד".

דורון כהן, שותף מנהל ומנכ״ל A-Labs. צילום: יח"צ

דורון כהן, שותף מנהל ומנכ״ל A-Labs. צילום: יח"צ

דורון כהן, שותף מנהל ומנכ״ל A-Labs, שמובילה את עסקת המיזוג והגיוס, אמר: ״כל מומחה שוק הון יודע: גם מיזוגים מעולים יכולים להיכשל אם אין חיבור אישי חזק בנוסף לסינרגיה העסקית. במקרה הזה יש חיבור אנושי נדיר בין הצדדים, שגורם לנו להאמין בעתידו המוצלח של המיזוג".

במסמך העקרונות נקבע, כי המיזוג בין החברות יתבצע לפי שווי מוערך של כ-105 מיליון דולר לא בדילול מלא לפני הכסף לחברה הממוזגת מיד לאחר המיזוג, וכ-145 מיליון דולר מיד לאחר גיוס ההון, שיבוצע בד בבד להשלמת המיזוג וכתנאי להשלמתו. בהשלמת המיזוג תהפוך לבעלת השליטה בחברה הממוזגת עם 51% ממניותיה ורוב בדירקטוריון.

הגיוס המתוכנן יבוצע על פי תשקיף בדרך של הצעה לא אחידה שתפרסם החברה ויובטח בחלקו בחיתום, ועל פיו יגויס ממשקיעים מוסדיים סכום של כ-40 מיליון דולר, ובנוסף ירכשו המשקיעים מאת בעל השליטה בחברה, זיגמונד בלובבנד, מניות בסכום של כ-10 מיליון דולר נוספים באמצעות הצעת מכר שתבוצע במקביל.

כמו כן, החברה עדכנה כי נכון להיום, התקבלו אצלה מכתבי כוונות אינדיקטיביים ממשקיעים מוסדיים בסכום של כ-65 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים