עוד חברה ישראלית תיסחר בנאסד"ק: קוגנייט מבית ורינט

ורינט השלימה את פיצול הפעילות שלה לשתי חברות: קוגנייט, שתעסוק בנושאי סייבר ומודיעין, ו-ורינט מערכות - בנושאים "אזרחיים" ● החל מהיום (ב'), המניות של שתיהן יופיעו על הצגים בבורסה הניו-יורקית

מתפצלת. ורינט

החברה הישראלית-אמריקנית ורינט הודיעה אתמול (ב') כי השלימה את פיצולה לשתי חברות: ורינט מערכות שומרת על שמה והחברה המפוצלת נקראת קוגנייט סופטוור – ואף תתחיל להיסחר היום בנסדא"ק.

קוגנייט תעסוק בנושאי סייבר ומודיעין ותירשם כחברה ישראלית, ואילו החברה המקורית תעסוק בפעילויות האחרות של ורינט, שניתן לקרוא להן נושאים "אזרחיים", ותמשיך להיות רשומה כחברה ישראלית-אמריקנית. שתי החברות ייסחרו בנסדא"ק: הראשונה תחת הסימול הישן VRNT וקוגנייט – תחת הסימול CGNT.

באחרונה נכנסה ורינט תחת הרדאר של ארגון זכויות האדם אמנסטי אינטרנשונל, שמצא שהיא מוכרת ציוד מעקב לדרום סודן. בכך האשים הארגון את החברה בסיוע להפרות זכויות האדם שבהן נוקטת ממשלת המדינה, ובעיקר מעקב אחרי מתנגדי שלטון, פעילים ועיתונאים.

יש לציין שקוגנייט היא לא החברה הישראלית היחידה שמתחילה להיסחר בנסדא"ק: בקרוב מאוד תעשה זאת גם אוטונומו – ספקית של פלטפורמה וזירת מסחר של נתוני רכב. אוטונומו מצטרפת לטרנד החדש של הנפקות SPAC – שמבוצעות באמצעות חברה שרוכשת מניות בחברות אחרות, במטרה להפוך אותן לציבוריות. הרישום שלה בבורסה הניו-יורקית ייעשה באמצעות שילוב עם Software Acquisition Group Inc. II.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים