ויז'ואל ד.ג. תפיץ את מוצרי וים בישראל

ויז'ואל מתמחה במתן פתרונות מחשוב מתקדמים לכלל השווקים בישראל באמצעות רשת של מאות משווקים ● מצטרפת לסי-דאטה, אשר מפיצה גם היא את פתרונות וים בישראל

תפיץ את וים בישראל. ויז'ואל ד.ג.

וים (Veeam) מינתה את חברת ויז'ואל ד.ג. למפיצה שלה בישראל, וזו מצטרפת לחברת סי-דאטה, אשר מפיצה גם היא את פתרונות וים בישראל בחמש השנים האחרונות.

ויז'ואל מתמחה במתן פתרונות מחשוב מתקדמים לכלל השווקים בישראל באמצעות רשת של של מאות משווקים. לחברה יש הבנה טכנולוגית במגוון תחומים, היא מגיבה מהר ושמה דגש על מדיניות של "תמיד במלאי" ומציעה תנאי מימון אטרקטיביים ושירותי פרה-סייל ופוסט-סייל.

"לויז'ואל יש מוניטין מצוינים בשוק המחשוב, והיא יכולה לסייע לנו להרחיב את ציבור הלקוחות כמו גם לחשוף אותנו לשותפים חדשים שעדיין לא עבדנו איתם" אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED ב-וים. "אני מאמינה ששיתוף הפעולה בינינו יניב השנה גידול ניכר במספר השותפים הפעילים לצד גידול משמעותי בהכנסות".

"אנו שמחים וגאים כי חברה כמו וים בחרה לעבוד איתנו ולהצטרף לשורה של יצרנים מנצחים שאנו מייצגים", אמר אלון עילם, מנכ"ל ויז'ואל. "פתרונות וים משלימים את פתרונות החומרה שהחברה מייצגת, כגון:  HPE, QNAP, IBM, Exagrid, לנובו  ועוד, כך שעתה נוכל להביא ללקוחות שלנו ערך מוסף משמעותי עם פתרונות אחסון והגנה על המידע מקצה לקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים