נשים ומחשבים: יעל מאיר, לושה

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: יעל מאיר, מנהלת חווית אנוש בחברת הסטארט-אפ לושה

יעל מאיר, מנהלת חווית אנוש בחברת הסטארט-אפ לושה. צילום: גבע טלמור

שם ותפקיד: יעל מאיר, מנהלת חווית אנוש בחברת הסטארט-אפ לושה (Lusha), המפתחת מוצרי תוכנה להנגשת דטה לשיפור תהליכי המכירות בחברות B2B.

ותק בתפקיד: שנתיים.

תפקידים קודמים: מנהלת משאבי אנוש.

השכלה ושירות צבאי: כחיילת בודדה, שעלתה לארץ ב-2011, שירתתי בחיל החינוך כמפקדת קורס "נתיב" של גרעין צבר. הקורס מספק תכנים ציוניים לחיילים בודדים ולחיילים שאינם יהודים על פי ההלכה.
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בייעוץ ארגוני מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.

משפחה: נשואה +1.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שיש אי-סימטריה בין נשים וגברים בתעשיית ההיי-טק בישראל. חברות טכנולוגיה צריכות לאמץ סביבת עבודה שתהיה מותאמת יותר לצרכים של נשים.
הכל מתחיל מכך שמלכתחילה נשים פחות פונות לתחומים ריאליים מובהקים, ולכן נקודת ההתחלה מוטה מספרית. קצב ההתפתחות המהיר של חברות טכנולוגיה גם הוא לא עוזר. נשים, שיוצאות לחופשת לידה למשל, מחסירות תקופה משמעותית בחיי החברה.
אצלנו ב-לושה, מקפידים לשמור על איזון מגדרי ולהתמודד בשקיפות עם הטיות מגדריות בשלבי הגיוס וההעסקה. אנחנו גאים בזה שחצי מההנהלה הבכירה שלנו מאויש על יד נשים.

האם נתקלת באפליה על רקע היותך אישה? אני באופן אישי לא נתקלתי באפליה על רקע מגדרי, ולשמחתי עובדת בחברה שבה מעודדים אותי להתפתח, ללמוד ולהתקדם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים