אלוף (מיל׳) גיורא איילנד מצטרף למועצת המנהלים של קורסייט

איילנד, שמילא שורת תפקידים בכירים בצה"ל, יכהן שם עם בכירים נוספים בעולם הביטחוני, בהם ראש ה-CIA וסגן ראש ה-FBI לשעבר ● החברה פיתחה מערכת שמאפשרת לזהות פנים של אנשים בתוך המון – גם אם הם חובשים מסכות קורונה

אלוף (מיל'), גיורא איילנד, חבר מועצת המנהלים של קורסייט. צילום: יח"צ

קורסייט (Corsight AI), חברה ישראלית שפיתחה מערכת לזיהוי פנים, הודיעה היום (ב') על הצטרפותו של אלוף (מיל') גיורא איילנד למועצת המנהלים שלה. בחברה אומרים כי הצטרפותו תתמוך בצמיחתה בשווקי הגנת המולדת (ההומלנד סקיוריטי) בעולם.

אלוף (מיל׳) איילנד כיהן בשלל תפקידים בצה"ל, בהם ראש אגף המבצעים בין השנים 1999 ל-2001 וראש אגף התכנון בין 2001 ל-2003. לאחר מכן, בין 2004 ל-2006, הוא עמד בראש המועצה לביטחון לאומי. ב-2006 הוא עבר למגזר הפרטי ומונה לנשיא אס.די.אס (סטאר מערכות ביטחוניות) – תפקיד שבו שימש עד לפירוקה של החברה ב-2013. באוקטובר 2010 הוא מונה ליועץ חיצוני לשותפות חיפושי הנפט גבעות עולם וב-2014 – למנכ״ל זמני שלה. כמו כן, הוא מייעץ לחברת המודיעין העסקי הישראלית בלאק קיוב.

יצוין כי קורסייט הוקמה בשלהי 2019, ובאפריל 2020 היא סיימה סבב גיוס של חמישה מיליון דולר. החברה היא תולדה של שיתוף פעולה בין חברת הבינה המלאכותית קורטיקה, שמייסדיה – יגאל רייחלגאוז, קרינה אודינייב ופרופ' יהושע זאבי – ייסדו גם את קורסייט, לבין קרן Awz Ventures. כמנכ"ל החברה משמש רוב ווטס, ויש לה משרדים בתל אביב ובארצות הברית.

המערכת שהחברה פיתחה מאפשרת זיהוי פנים של יחידים, גם כשהן מוסתרות מאחורי מסכת אף ופה, משקפי מגן ומשקף פלסטי שמכסים אותן בו זמנית. קורסייט נותנת מענה על הצורך של ממשלות וארגונים לזהות פנים של אנשים גם בתקופה זו, שבה רובנו מסתובבים עם כיסוי פנים חלקי. המערכת שפיתחה החברה מאפשרת לזהות אותם בתוך ריכוזי אוכלוסייה, ומתמודדת עם כיסויי פנים, קשיי תאורה, זיהוי מרחוק, זוויות מאתגרות ועוד. כמו כן, היא מציעה מערכת לזיהוי פנים בזמן אמת ממידע שנקלט במצלמות וידיאו.

אלוף (מיל׳) איילנד מצטרף לבכירים נוספים בעולם הביטחוני שחברים במועצת המנהלים של קורסייט, בהם ג'יימס וולסי, לשעבר ראש ה-CIA, ואוליבר רוול, שהיה סגן ראש ה-FBI. הוא אמר כי "החיבור ביני לבין קורסייט הוא טבעי. מניסיוני בשוק הביטחון ובשוק הפרטי, המוצר שהיא מציעה, במיוחד בתקופה זו, יכול לסייע לכל מדינה ולהביא להשתלטות מהירה יותר על נגיף הקורונה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים