שני מינויים חדשים בהנהלה הבכירה של מטריקס

דליה רובינסון מונתה למנהלת החטיבה הבינלאומית של מטריקס; אמיר שרי מונה למנהל חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות

מימין לשמאל: אמיר שרי, מנהל חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות, ודליה רובינסון, מנהלת החטיבה הבינלאומית, מטריקס. צילום: עידן גרוס
מטריקס

מטריקס

מטריקס מדווחת על שני מינויים בהנהלה הבכירה של החברה: דליה רובינסון מונתה למנהלת החטיבה הבינלאומית בחברה וכנשיאת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות. רובינסון משמשת מאז שנת 2007 כסמנכ"לית ומנהלת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות.

רובינסון תכהן כיו"ר NIT ו-MATRIX-IFS – חברות הבת בארה"ב. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על הפעילויות והפרויקטים של מטריקס בארה"ב ובאירופה בחברות הבנות, וכן על הסינרגיה עם הפעילות בישראל, ותפעל לקדם את שיווק מגוון הפתרונות של מטריקס בשוק האמריקני ובכלל זה פתרונות דטה, ענן, סייבר, פתרונות למניעת הונאות, הלבנת הון וניהול סיכונים, ועוד.

את רובינסון יחליף אמיר שרי, אשר מונה למנהל חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות במטריקס ומצטרף כחבר הנהלה בחברה.

בתפקידו הקודם שימש שרי כסגן מנהלת החטיבה. שרי החל את דרכו במטריקס לפני כ-15 שנה כמנהל אגף האינטגרציה בחטיבה הטכנולוגית של מטריקס, וב-2014  מונה לתפקיד סגן מנהלת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות. ל-שרי תואר ראשון B.sc. מהטכניון ותואר שני MBA מאוניברסיטת תל-אביב.

חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות היא מהחטיבות הגדולות במטריקס. החטיבה מציעה פתרונות מגוונים ומתמחה בעיקר במגזר הפיננסי, הממשלתי והבריאות, מובילה פרויקטים מורכבים כמו פרויקט מאגר האשראי של בנק ישראל, פתרונות לאינטגרציית מערכות, מאות פרויקטים בעולמות הדיגיטל ומומחיות בטרנספורמציה דיגיטלית, פיתוח אפליקציות מובייל ומרכז התמחות בתחום עיצוב חווית משתמש, מערכות CRM, פרויקטים למודרניזציה של מערכות, ופתרונות לאוטומציה בתהליכים עסקיים (BPM, RPA, שילוב AI/ML). החטיבה מתמחה בפרויקטים מבוססי מוצרים, ושותפה עסקית של יבמ, מיקרוסופט, סיילספורס, דל, FIS, FISERV, Uipath ועוד.

לדברי מוטי גוטמן, "אנו מודיעים היום על שני מינויים בכירים בצמרת ההנהלה של מטריקס של שני מנהלים, הזוכים לקידום והרחבת סמכויות. המינויים של דליה ואמיר מהווים דוגמה אחת מיני רבות לאפשרות פיתוח הקריירה, הקידום והגיוון בתוך החברה.

דליה הצטרפה למטריקס לפני כ-13 שנה כמנהלת אחת החטיבות הגדולות של מטריקס, ובתקופתה צמחה פעילות החטיבה, הן בעולם הבנקאות והפיננסים והן בתחום פעילות הדיגיטל.

אמיר מקבל אחריות על החטיבה בתקופה שבה אנו נדרשים לתת פתרונות חדשים, מתקדמים טכנולוגית ובזמן מהיר. אמיר הוא מנהל מוכשר, אני משוכנע בהצלחתו בהובלת פעילות החטיבה בשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים