הנמר זוכר: כשעוד היו אירועים פיזיים

בסופה של שנה שבה הכנסים עברו לממד הווירטואלי, פלי הנמר נזכר באירוע העשור לחברת ה-BI פנורמה, שנערך ב-2004

29/12/2020 16:04
מימין: רוני רוס וברוך גינדין. צילום: קובי קנטור ז"ל

הפעם אני מביא במדור זה צילום מוזר לצפייה, לפחות קצת, בסופה של שנה שבה נאסרו הכנסים הפיזיים עד תעבור הקורונה. יש לקוות שבחודשים הקרובים הם יחזרו, לאחר שהחיסונים יביאו אותנו לחסינות עדר.

אז הנה צילום מעידן הטרום קורונה, שבו אפשר היה להיפגש בכנסים פיזיים ולעשות מינגלינג – וכל זה בלי המסכות המכבידות אך חשובות ומצילות חיים.

בעלי הזיכרון ההיסטורי הארוך בתעשיית ה-IT בישראל יזהו מימין את רוני רוס, המייסדת והבעלים של חברת ה-BI החלוצה פנורמה, ולצידה את ברוך גינדין, שכבר לפני כ-40 שנים הביא לארץ נציגות של חברת המחקר הענקית גרטנר, שמייסדה, גדעון גרטנר, הלך מוקדם יותר החודש לעולמו. בהמשך, גינדין פתח את הסניף המקומי של גרטנר וניהל אותו.

העיתוי של הצילום הוא חגיגות העשור לפנורמה, שאנשים ומחשבים הפיקה ב-2004. פנורמה פעלה אז בישראל ובקנדה, וכיום, על פי אתר החברה, הכתובת הראשית שלה היא בניו-יורק. יש באתר אזכור ללקוחות מובילים כמו הרץ, מנפאואר, סופר פארם, NCR, שופרסל ומכבי. מאז אותו אירוע, תחום ניתוח הנתונים והסקת המסקנות הנכונות התקדם מאוד, ופנורמה מגדירה את עצמה כמובילה בשוק ה-Autonomous Data Intelligence, ובתרגום חופשי לעברית – מודיעין הנתונים האוטונומי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שי רוזוב

    כשותף להייטק 42 שנה שמח לשמר ההסטוריה מול 15 נכדי בפגישותי עמם. תפקידנו עזרה לדור העתיד להמשיך את דרכינו.

אירועים קרובים