פרודוור תטמיע ERP של מיקרוסופט בענן בזוקו שילובים – ב-12 מיליון ש'

הפרויקט יבוצע כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברת הקבוצה ● במסגרתו יועברו מערכות הליבה הארגוניות שלה למערכת מרכזית אחת

כותב הספר, יוסי חיימוב. צילום: עיבל רונן

פרודוור מקבוצת בבילון תבצע בקרוב פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית והטמעת מערכת ERP חדשה של מיקרוסופט בענן בזוקו שילובים, נציגת קאטרפילר בישראל – כך נמסר מהחברה. משך הפרויקט הוא שלוש שנים והיקפו עומד על 12 מיליון שקלים.

מדובר באחד מפרויקטי ה-ERP הבולטים שבוצעו בישראל השנה. במסגרתו יועברו מערכות הליבה הארגוניות של זוקו שילובים לתשתיות ענן של מיקרוסופט ולמערכת ERP אחת מרכזית – תחום שפרודוור מתמחה בו. המערכת כוללת פתרון ורטיקאלי לניהול Dealership של קאטרפילר. הפתרון צפוי לשרת כ- 450 משתמשים.

קבוצת זוקו שילובים עוסקת בשיווק ומכירה של ציוד וחלפים ובמתן שירותים מתקדמים בתחומי התשתית, התחבורה, האנרגיה, המים, התעשייה והאוטומוטיב. כמו כן, היא משווקת פתרונות אנרגיה הוליסטיים, בהם פתרונות גז טבעי לייצור חשמל ואנרגיה, שימוש באנרגיה סולרית, אגירה חשמלית, רכבים חשמליים ועמדות טעינה. היא משמשת כנציגה הבלעדית של קאטרפילר בישראל מאז 1948 ומייצגת בארץ עשרות מותגים בינלאומיים נוספים.

"הפרויקט – סנונית ראשונה בדרך המשולבת של פרודוור ובבילון"

שי אוזון, מנכ"ל בבילון, החברה האם של פרודוור ישראל, אמר כי "פרודוור מצטרפת לבבילון כחלק ממהלך כולל להקמת חברת אינטגרציה חדשה למערכות מידע מתקדמות. ופרויקט זה הוא סנונית ראשונה לפרויקטים רבים המשלבים את היכולות הקיימות אצלנו".

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל, ציין כי "עסקים כמו זוקו שילובים, שמבינים שלא רחוק היום שבו הקורונה תעזוב והם יישארו, מנצלים את התקופה כדי לחזק את החוסן התפעולי ולבצע טרנספורמציה דיגיטלית. אנחנו מסייעים להם ומבצעים את הפרויקט עבורם עם הידע והניסיון הרבים שלנו בתהליכי טרנספורמציה והגירה לענן".

לדברי קרן בראל, סמנכ"לית השיווק והמכירות של זוקו שילובים, המנהלת את פרויקט ה-ERP, "המערכות הטכנולוגיות והקידמה הן חלק בלתי נפרד מהחברה. קבוצת זוקו שילובים מטמיעה לאורך עשרות שנים מערכות מידע מותאמות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתמר

    אתה טועה איציק, לא sbo ולא priority רק Netsuite oracle משאירה לכולם אבק! אין חברת הייטק שמכבדת את עצמה היום ללא Netsuite, אפשרות הגדילה עם Netsuite עושה את החיים קלים, שלא בדקתי עשר חברות 7-8 מתוכם עם Netsuite...

  2. איציק מאירי

    שיהיה בהצלחה בעוד 3 שנים כשיגלו שזה עלה 24 מיליון והם טעו שלא לקחו פריוריטי או sbo.

אירועים קרובים