Wake-up ערכה פרויקט תקשורת ואבטחה מבוסס פורטינט בקבוצת מבנה

הפרויקט כלל בחינה של כמה חלופות טכנולוגיות, ליווי בתהליך קבלת ההחלטות ויישום הפתרון כתשתיות הייצור של הארגון ● ההיקף: מיליוני שקלים

נתי לרר וגיא סומך, מנכ"לים משותפים ב-Wake-UP. צילום: יח"צ

Wake-up תקשורת הטמיעה ציוד תקשורת ואבטחת מידע של פורטינט בקבוצת מבנה. הפרויקט החל בדצמבר שעבר והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

מבנה היא קבוצת נדל"ן מהגדולות בישראל. היא מתמחה בייזום, רכישה, הקמה וניהול של מבנים המיועדים לתעשייה, היי-טק, מסחר, משרדים, לוגיסטיקה ומגורים. נכסי החברה כוללים 1.8 מיליון מ"ר להשכרה בישראל, 591 מבנים, 2,800 שוכרים ו-12 מתחמי קניות. הפרויקט משרת 250 משתמשים מעובדי החברה.

בטרם החל הפרויקט, Wake-up ערכה לקבוצת מבנה תהליך בחינה, שכלל את מיפוי הוצאות מערך התקשוב וגיבוש של תוכנית התייעלות, לטובת חיסכון פוטנציאלי. זאת, לצד תכנון תשתיות תקשורת הנתונים, כך שהן ישמשו תשתית שרידה למערך של עשרות סניפים, איחוד של שירותי התקשורת הסלולרית מספק אחד, מעבר לאתר התאוששות מאסון חדש וחיבור הדטה סנטר המרכזי של הארגון בתצורה שרידה לחלוטין. הפרויקט כלל בחינה של כמה חלופות טכנולוגיות, ליווי בתהליך קבלת ההחלטות ויישום הפתרון כתשתיות הייצור של הארגון. או אז הוטמעו נתבים ופיירוולים של פורטינט.

לדברי גיל ניסים, מנמ"ר קבוצת מבנה, "מערכות המידע אצלנו עוברות בשנים האחרונות תהליך של התאמה למבנה המבוזר של החברה. הפרויקט כלל התאמה של מערך התקשורת הכלל ארצי, איחוד כל הציוד תחת ספק אחד ושיפור בתצורת מערך תשתיות התקשורת, כדי להבטיח שרידות משופרת".

נתי לרר, מנכ"ל משותף ב-Wake-up תקשורת, ציין כי "האתגרים הטכנולוגיים בעת הנוכחית ובארגון כה מבוזר מביאים להכרח להעמיד פלטפורמת עבודה יציבה, שרידה וחזקה – גם על מנת להכין את המערך ברמה האסטרטגית לתת מענה לצרכים ההולכים ומתפתחים בשנים הבאות וגם כדי לשפר משמעותית את זמני התגובה וזמינות השירותים עבור כלל המשתמשים. נדרשנו לבצע את הפרויקט לצד העבודה השוטפת והמורכבת של מבנה, ולעשות זאת בלא הפרעה לפעילות העסקית. הצלחנו לעמוד בכל היעדים שהוצבו במסגרת הפרויקט – הן ברמת החיסכון בעלויות והן מבחינת הרחבת השירותים והיכולות הטכנולוגיות."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים