מיקרוסופט מנסה שיטה חדשה לשחרור תכונות ותיקונים ל-Windows 10

הענקית מרדמונד בודקת כהתחלה את העדכונים הקטנים יותר של מערכת ההפעלה, כחלק משיטה חדשה להעברת שדרוגי תכונות ותיקוני באגים, באמצעות החידוש המכונה Windows Feature Experience Packs

Windows 10

כולנו רגילים לעדכוני התוכנה הרבים שמגיעים לאחר שחרור גרסה חדשה של מערכת ההפעלה Windows, אבל אלו לא תמיד עונים במהירות הנכונה על צרכים בתיקון מיידי של באגים ותכונות שאינן פועלות כראוי וכמתוכנן. כעת מודיע מיקרוסופט (Microsoft) כי החלה בודקת תהליך חדש לאספקת שיפורי תכונות חדשים, חוץ מעדכוני התכונות העיקריים של Windows 10, או במילים אחרות – אפשרות לעדכון של טלאים ותיקונים קטנים באופן יעיל יותר.

החברה הוציאה חבילה המכונה Windows Feature Experience Pack, ומבטיחה בפוסט שהעלתה לבלוג שלה כי באמצעותה "אנו יכולים לשפר תכונות וחוויות מסוימות שפותחו כעת ללא תלות במערכת ההפעלה".

תיקוני באגים מהירים באופק? חלונות 10. צילום אילוסטרציה: BigStock

תיקוני באגים מהירים באופק? חלונות 10. צילום אילוסטרציה: BigStock

עוד ציינה הענקית מרדמונד בפוסט ש-"נכון לעכשיו, רק מספר מצומצם של תכונות מפותחות בדרך זו, כך שאנחנו מתחילים בטווח גדול מאוד. על ידי בדיקת תהליך זה, תחילה עם Windows Insiders, אנו מקווים להרחיב את היקף ותדירות המהדורות בעתיד. בסופו של דבר, עדכוני Windows Feature Experience Pack 'יקופלו' לתוך תהליך השירות הקיים כבר עבור Windows 10 ויועברו ללקוחות בדרך זו דרך Windows Update".

חבילת Windows Feature Experience Pack כבר שוחררה בגרסת בטא לבוחנים של החברה, השייכים לתכנית Windows Insiders, כשהעדכון המסוים כולל שיפורים בתכונת גזירת צילום המסך המובנית בחלונות (בקיצור WIN+SHIFT+S), וזו תאפשר כעת לחתוך רק קטע מהמסך, ולהדביק אותו ישירות לתיקיה על פי בחירתכם בסייר הקבצים; עוד מעודכן השימוש במקלדת המגע במכשירים מבוססי מגע.

הגישה החדשה של מיקרוסופט נשמעת כדרך נוחה להציג עדכונים עקביים יותר עבור משתמשי Windows 10. מיקרוסופט משחררת בדרך כלל שני עדכוני Windows 10 גדולים בשנה. עדכונים מהירים ותכופים יותר ישמרו על חלונות 10 רעננה, וימשיכו לפתח את התוכנה לאורך כל השנה.

כדאי לציין גם שהשנה הבאה עשויה להתגלות כמשמעותית בעבור מיקרוסופט. נוסף על חבילת Windows Feature Experience, דווח באחרונה כי Windows 10 צפויה להוסיף תמיכה באפליקציות אנדרואיד, שיש בה כדי לשנות את הדינמיקה של הפלטפורמה של מיקרוסופט. נמתין לגלות בשבועות ובחודשים הקרובים האם החדשות הללו אודות ה-OS של ענקית התוכנה האמריקנית אכן קורמות עור וגידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים