Divers-IT; והפעם: איציק לוי, מנכ״ל ומייסד פלייטריפ

תעשיית ההיי-טק מתהדרת בעובדים.ות ממגוון הקשת האנושית, כולל ערבים.ות, חרדים.ות, להט"בים.ות, א.נשים עם מוגבלות ועוד אוכלוסיות ● האומנם? יצאנו לבדוק, בכל פעם עם סטארט-אפיסט.ית אחר.ת - ולהביא את סיפורו.ה

איציק לוי, מנכ״ל ומייסד פלייטריפ. צילום: יח"צ

מהיכן אתה?
"שכונת התקווה, תל אביב".

ספר אודות החברה.
"יחד עם השותף שלי, אילון רם, הקמנו את פלייטריפ – אתר שמרכז את כל השירותים החיוניים למטייל. יש לנו מנועי חיפוש שמאתרים טיסות, מלונות ודירות נופש לפי המחיר הטוב ביותר. האתר שלנו מעניק ערך לתיירים, ומספק מידע חשוב ופרקטי על יעדים ספציפיים, כמו גם חדשות בתחום התעופה".

מהו הוותק שלך בענף?
"החברה קיימת שנה ואני מתעסק כבר חמש שנים בבנייה וקידום אתרים".

ספר על אתגר שנתקלתם בו במסגרת הפעילות שלכם בענף.
"קצת לפני השקת האתר צץ לו נגיף הקורונה, שהשבית את כל ענף התיירות. כמו כל העסקים בתחום, גם עלינו זה הטיל מכה קשה".

כיצד התגברתם על האתגר?
"הבנו שגם בתקופה מאתגרת זו, אנשים רוצים לטייל. מדובר בצורך בסיסי לכל דבר. באמצעות עמותת פרזנטנס, שנטלנו חלק בתוכנית ההאצה שלה, קיבלנו הרבה כלים שעוזרים לנו. שניים בולטים שעזרו לנו במשבר הם בניית מודל עסקי ופיבוט (שינוי קטן במיזם, בעל אפקט חזק). המודל העסקי לימד אותנו לשאול את השאלות הנכונות בנוגע למיזם ולהתמקד במה שהוא מייצג. באמצעות הפיבוט היה באפשרותנו להמשיך בפעילות במתכונת התקופה הנוכחית".

האם נתקלת באפליה במסגרת העבודה שלך באקו-סיסטם?
"לא".

מה הטיפ שלך ליזמים בתחילת דרכם?
"תחשבו איך לתת. לכל אחד יש מה להעניק לעולם ולהפוך אותו למקום טוב יותר. זה נשמע מאוד קלישאתי, אני יודע, אך יחד עם זאת, לכל אחד יש את הערך המוסף שלו. כשתתמקדו בו, אין ספק שתצליחו".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים