בקרוב: האקתון גדול ליזמים ערבים ויהודים

כ-200 משתתפים, בהם מהנדסים, מפתחים ומעצבים, סטודנטים ומועסקים, יהודים וערבים, צפויים לקחת חלק במה שמסתמן כהאקתון הערבי-יהודי הגדול ביותר שנערך עד כה בישראל ● סאמי סעדי, מנכ"ל משותף וממייסדי צופן: "הקורונה הוכיחה מעל לכל ספק שהמיומנות גוברת על הגיאוגרפיה. יש מאות צעירים ערבים שעקרונית יכולים מחר בבוקר להתחיל לעבוד בהיי-טק"  

סאמי סעדי, מנכ"ל משותף וממייסדי ארגון צופן. צילום: יח"צ

ביום רביעי ה-2 בדצמבר בערב, ייפתח במתכונת אונליין האקתון Ultra Hack 2.0 הערבי-יהודי למשך 72 שעות, ביוזמת ארגון צופן. בסופו של ההאקתון, בשבת, 5 בדצמבר, תבחר קבוצת שופטים – המורכבת מאנשי עסקים, יזמים, משקיעים ואף בכירים בחברות היי-טק ישראליות ובינלאומיות – את הקבוצה המנצחת. סך כל הפרסים שיחולקו הוא בסך כ-40 אלף שקלים.

ברוח התקופה, ההאקתון הקרוב יעסוק בהתמודדות עם אתגר הלמידה, העבודה והחיים בעידן הדיגיטלי וה"נורמלי החדש", ובפיתוח פתרונות קריאטיביים וכלים חדשים.

"בדרך כלל, בגלל שהאירוע נערך בסופ"ש ובעיר ערבית, מרבית המשתתפים היו ערבים ורק מיעוט של יהודים. אבל המפגש ושיתוף הפעולה תמיד עלו יפה והניבו מיזמים יוצאי דופן" אמרו מארגני האירוע. "השנה, נהפוך את הלימון ללימונדה, עם נענע. המעבר לאונליין הוא דווקא הזדמנות נהדרת לחגיגה רבת-משתתפים  ואנחנו מצפים ל-200 משתתפים, צעירים וצעירות, יהודים וערבים.

סאמי סעדי, מנכ"ל משותף וממייסדי ארגון צופן: "הגיעה העת לשתף פעולה ולחבור יחד יהודים וערבים בבניית אקוסיסטם משותף. בסופו של דבר כולם יוצאים נשכרים מזה, ובראש ובראשונה הכלכלה הישראלית, שבימים אלו זקוקה יותר מתמיד לקרש קפיצה ולגלגלי הצלה. ההיי-טק הוא ללא ספק הגלגל המשמעותי. הקורונה הוכיחה מעל לכל ספק, שהמיומנות גוברת על הגיאוגרפיה. יש מאות צעירים ערבים שעקרונית יכולים מחר בבוקר להתחיל לעבוד בהיי-טק".

להרשמה להקאתון,  לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים