אבנט תקשורת תפיץ את פתרונות VMware במגזר ספקי הענן והאירוח

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "יש עתה פוטנציאל להוספת מאות משווקי ענן חדשים, שלא יצטרכו להשקיע בחומרה"

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. צילום: יח"צ

VMware ישראל מינתה את אבנט תקשורת למפיצה רשמית של פתרונותיה במגזר ספקי הענן (VCPP – VMware Cloud Provider Program).  

אבנט תקשורת – אחת מחברות ההפצה הגדולות בישראל בתחומי המחשוב והענן – תציע עתה לספקי אירוח (Hosting) ולספקים של שירותי ענן להרחיב את פעילותם בתחום, ולשווק את סל הפתרונות של VMware ללקוחותיהם, במודל של תשלום חודשי ועל פי צריכה בפועל. הפתרונות יוצעו למספר סוגי חברות: חברות שמשווקות שירותי ענן מחוות שרתים שלהן, חברות שמשווקת שירותי ענן מחוות שרתים ציבוריות, כמו AWS ו-Azure (הסמכת MSP) וכן חברות שמעוניינות להצטרף לעולם הענן ללא השקעה כלשהי בחומרה.

במסגרת ההסכם, אבנט תציע לכל הגורמים הללו לשווק ללקוחותיהם את מלוא הטכנולוגיות והפתרונות של חברת VMware, הן לבניית ענן פרטי, הן לבניית ענן ציבורי על בסיס הסכמיה של VMware עם AWS (שירותי VMware Cloud on AWS) ועם מיקרוסופט (Azure VMware Solution), והן ענן היברידי או ריבוי עננים. כמו כן כולל ההסכם שיווק של עשרות פתרונות VMware בקטגוריות נוספות, וביניהן: מודרניזציה של אפליקציות, ווירטואליזציה של רשתות הכוללת אבטחה פנימית בכל השכבות, סביבות עבודה וירטואליות למשתמשי קצה, כולל פתרון ה-VDI הפופולרי של VMware.

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "VMware הניעה בעשור האחרון את הטרנספורמציה הדיגיטלית של אלפי ארגונים בישראל וברחבי העולם, עם סל עשיר של שירותי ענן שניתן להתאמה מדויקת לצרכיהם. אנו נציע עתה לספקי ענן ולחברות אירוח להצטרף לאקו-סיסטם המתעצם ורב הפוטנציאל של VMware, ולשווק את מלוא פתרונותיה. לצד ספקים קיימים שהשקיעו בחוות שרתים, אנו נציע למשווקים ללא כל תשתית חומרה להפוך למשווקים של שירותי הענן של VMware ללא כל השקעה. הם יוכלו להפוך למשווקים ווירטואליים בעלי מותג שלהם, שימנפו את תשתית החומרה הקיימת של אבנט תקשורת ו-VMware. להערכתי, בדרך זו מאות משווקים יוכלו להצטרף עתה לאקו-סיסטם הענן של VMware".

שלומי אביב, מנכ״ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי אביב, מנכ״ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל: "אנו חותרים להגדיל את האקו-סיסטם של VMware בישראל, שכן המשבר הכלכלי של שנת 2020 מחייב עסקים רבים נוספים להתקדם במהירות לעולם הענן כדי להתייעל בכוח אדם וברכישת חומרה ולהתאים את עצמם למצב החדש שנוצר. מערך ההפצה המיומן והרחב של אבנט תקשורת יסייע למשווקים חדשים רבים להציע את הפתרונות של VMware לעסקים שטרם נחשפו לעולם הענן וליתרונותיו, בייחוד בימים אלה. אבנט תקשורת הובילה את הצלחתם של המותגים הטכנולוגיים המובילים בעולם. בארץ ואין לי ספק שהחברה תרחיב את הצלחתה של VMware בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים