וואן הטמיעה תשתיות נוטניקס במכון הטכנולוגי חולון

הפרויקט בוצע על ידי וואן סיסטמס - חטיבת התשתיות והאינטגרציה של וואן - והיקפו מוערך ברבע מיליון שקלים ● שלום דיין, מנכ"ל וואן סיסטמס: "מדובר בפרויקט אסטרטגי המספק למכון פתרון גמיש, חזק ובעל יכולת שרידות גבוהה, שיתאים לצרכיו כיום ובעתיד"

שלום דיין, מנכ''ל וואן סיסטמס. צילום: חזי רגב

חברת וואן (ONE) ערכה פרויקט להקמת תשתית מחשוב ב-HIT – המכון הטכנולוגי חולון. הפרויקט, שהיקפו מוערך ברבע מיליון שקלים, ארך כחודש והסתיים באחרונה.

HIT, מכון טכנולוגי חולון הינו מוסד אקדמי הפועל זה חמישה עשורים, המבוסס על רב-תחומיות המשלבת מדעים, הנדסה, טכנולוגיה, רפואה ועיצוב. המכון פועל בשיתוף פעולה הדוק עם תעשיות ההיי-טק והרפואה, לפיתוח תחומי לימוד חדשניים. במוסד לומדים כיום יותר מ-4,500 סטודנטים לתואר ראשון ולתואר שני עם תיזה. למכון יש שיתופי פעולה עם כ-100 מוסדות אקדמיים מ-32 מדינות בעולם.

הפרויקט שביצעה וואן נועד לפשט את מערך הניהול של תשתיות ה-IT במכון ולאפשר ניהול תשתית אחודה, ממקום אחד, באמצעות מערכת Prism של נוטניקס (Nutanix). כך, וואן הקימה תשתית מחשוב חדישה, המבוססת על פתרון תשתית היפר-אחודה (HCI) של נוטניקס, על גבי שרתי HPE.

המכון הטכנולוגי חולון

HIT, מכון טכנולוגי חולון

הפרויקט בוצע על ידי וואן סיסטמס (ONE Systems) חטיבת התשתיות והאינטגרציה של וואן. הוא כלל הגירה של הסביבה הישנה לסביבה החדשה באמצעות כלי ההגירה MOVE של נוטניקס. הווירטואליזציה של הפתרון מבוססת על  Nutanix AHV Virtualization.

לדברי גל שטיינהרט, סמנכ"ל מחשוב ומערכות, מכון טכנולוגי חולון, "המכון נמצא בתנופת פיתוח, הכוללת הרחבה של תשתיות אקדמיות, פיסיות, ובנייה חדשה. בהתאם לכך, גדל גם הצורך במשאבי מחשוב מתקדמים עבור המכון".

שלום דיין, מנכ"ל וואן סיסטמס, הוסיף כי "מדובר בפרויקט אסטרטגי המספק למכון פתרון גמיש, חזק ובעל יכולת שרידות גבוהה, אשר יתאים לצרכי המכון כיום ובעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים