ביטוח ישיר וענקית הביטוח היפנית MSI מקימות האב טכנולוגי בישראל

החברות חתמו על הסכם לקידום חדשנות בתחום האינשורטק והדטה, במטרה לאתר מוצרים ופתרונות מתקדמים, שייצרו ערך מוסף ללקוחות ויסייעו להשיג יתרון תחרותי

האב טכנולוגי בתחום הביטוח. מקור: BigStock

ביטוח ישיר (IDI) וענקית הביטוח היפנית MSI (ר"ת Mitsui Sumitomo Insurance), חתמו על הסכם להקמת מעבדת חדשנות משותפת, האב (HUB), שמטרתה זיהוי וקידום חדשנות בתחום האינשורטק (Insurtech), תוך כדי מציאת מוצרים ופתרונות חדשניים עבור שתי הקבוצות.

ה-האב יתמקד באיתור סטארט-אפים, חברות טכנולוגיה, רעיונות ויזמים, על מנת לפתח מוצרים, פתרונות וטכנולוגיות מתקדמות עבור עולם הביטוח הישיר והדיגיטלי.

ההאב ינוהל בישראל, בחסות ביטוח ישיר ובמשרדיה, תחת ניהולו של רז ברטוב, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות, וכמיזם משותף עם MSI. ההאב יאמץ מסלול בדיקות היתכנות מואץ, אשר יאפשר לחברה, ל-MSI וליזמים, להוכיח יכולות (Proof of concept) היתכנות טכנולוגית בפרק זמן קצר, תוך גישה גם לתשתית הטכנולוגית וערוצי השיווק המובילים של MSI ביפן, מזרח אסיה ובעולם.

שני הצדדים הקצו לטובת המיזם צוותים בכירים ומיומנים, וישתתפו בעלויות ובהשקעות בצורה שווה. הצוות היפני של ההאב מתוכנן להגיע לשהות קבע בארץ בהקדם האפשרי, לכשיוסרו מגבלות הקורונה.

קובי הבר מנכ"ל ביטוח ישיר. קרדיט צילום: כפיר סיון

קובי הבר מנכ"ל ביטוח ישיר. קרדיט צילום: כפיר סיון

מנכ"ל ביטוח ישיר, קובי הבר, אמר כי "ביטוח ישיר מובילה את עולם הדיגיטל והחדשנות מבין חברות הביטוח בכלל, והישירות בפרט, ולכן אנו מחפשים כל העת חידושים בתחום הטכנולוגיה והדטה, ומשקיעים מאמצים רבים להמשיך ולייצר בידול ויתרון תחרותי בתחום, לטובת הלקוחות והחברה. שיתוף הפעולה עם קבוצת MSI הוא אסטרטגי בהקשר זה, משום שהוא ממסד את תהליכי האיתור, מאפשר לנו להגיע למגוון טכנולוגיות רחב יותר, לבחון ולייצר PoC's מהר יותר, ובכך מגדיל את הסיכוי למצוא פתרונות שיאפשרו לנו לפתח יתרונות תחרותיים נוספים. MSI היא קבוצת ביטוח מהגדולות והמובילות ביפן, ואין ספק כי שיתוף פעולה זה יניב לנו יתרונות נוספים, בתחומי העשייה של הקבוצה וללא ספק גם בתועלות למשק הישראלי. בהזדמנות זו אנו מודים לבתיה טוקטלי על ההיכרות בין הצדדים והובלת שיתוף הפעולה", אמר הבר.

פונביקי שיניצ'ירו, בורד דירקטור, CDO, וסגן נשיא MSI, מדגיש כי ההקמה של ההאב המשותף בין ביטוח ישיר ו-MSI הינה אבן דרך חשובה בתהליך הגלובליזציה הדיגיטלית של MSI. "אנו מפתחים באופן נמרץ את הדיגיטציה של החברה, ביפן ובעולם כולו. היות שישראל הינה אחד ממרכזי החדשנות המובילים בעולם, ביטוח ישיר הינה השותף המתאים ביותר, בכדי לאפשר לנו לבחון את היעילות הטכנולוגית והדיגיטלית המתקדמת ביותר עבורנו, ולהטמיע את היכולות הללו בקבוצת MSI בצורה הטובה והיעילה ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים