עונת הקניות: משרד הכלכלה וגוגל יעלו אתר לקידום מוצרים כחול לבן
האתר יעלה במסגרת ShoppingIL ב-10 וב-11 בנובמבר, ועסקים משלל תחומים ומגזרים ימכרו בו את מרכולתם בהנחות ● במשרד הכלכלה אומרים שעל אחת כמה וכמה השנה, ראוי לקנות מוצרים כחול לבן – גם, ובעיקר, באינטרנט
מטה כחול לבן במשרד הכלכלה וגוגל יעלו בקרוב מתחם באתר ShoppingIL, שנועד לקדם מוצרים של יצרנים ישראליים. הדבר רלבנטי במיוחד בתקופה זו, שבה עסקים רבים סגורים עקב מגבלות הקורונה ולא יכולים למכור את מרכולתם פיזית. המתחם, שמנוהל בשיתוף ההסתדרות והתאחדות התעשיינים, יהיה באוויר יומיים – בימים ג' ו-ד' בשבוע הבא, ה-10 וה-11 בנובמבר.
זו השנה השלישית שפלטפורמת ShoppingIL קיימת. מדובר ביוזמה של גוגל, שמהווה מעין "תשובה ישראלית" לאתרי האי-קומרס הבינלאומיים ולחגי המכירות של חודש נובמבר: יום הרווקים הסיני, הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי.
במתחם יכולים להשתתף השנה יצרנים ישראלים בעלי תו "מיוצר בישראל" ממגוון ענפי תעשיה, ואלה יעניקו לגולשים שירכשו בו הנחות ומבצעים ייעודיים. מנתונים שנאספו בשנה שעברה עולה כי בתקופת היות הפרויקט באוויר, מספר הכניסות לאתרים של היצרנים שהשתתפו בו זינק ב-87%.
שיטוט מהיר במתחם מעלה כי השנה משתתפים בו גופים משלל מגזרים ותחומים, בהם הוצאות ספרים, עסקי תכשיטים, חנויות אופנה ויצרני רהיטים.
אקדמיית אי-קומרס בחסות משרד הכלכלה
השנה זו הפעם הראשונה שבה תינתן חסות משרד הכלכלה לתוכנית האקדמיה של ShoppingIL, שמטרתה לאפשר ליצרנים ישראלים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של אתריהם ולתת להם את הכלים הדרושים על מנת שיוכלו למכור בצורה יעילה באונליין. במסגרת המיזם ייפתחו כיתות ייעודיות ליצרנים כחול לבן. משתתפי התכנית יקבלו הדרכה להקמת נכסים דיגיטליים ותכנים לחיזוק התקשורת עם לקוחות, יצירת נוכחות דיגיטלית, פתרונות סליקה ועוד.
נעמה קאופמן-פס, משנה למנכ"ל ויו"רית מטה כחול לבן במשרד הכלכלה, אמרה כי "ShoppingIL ייפתח השנה בסימן רכש כחול לבן. השנה, אירוע זה מקבל משמעות יתרה, נוכח המגיפה שפקדה את העולם ועל רקע האתגרים הלאומיים של מדינת ישראל בתחומי הבריאות והכלכלה. מחובתנו להמשיך ולדאוג לכלכלה מקומית חזקה, לתעשייה יצרנית וחדשנית, ולעסקים הקטנים והבינוניים".
תגובות
(0)