הכירו את החברה שעוזרת לארגונים לדעת שהם מפרסמים נכון ואפקטיבי

דילטייל מנתחת עבור ארגונים את התוצאות של הקמפיינים שלהם, ועושה זאת על הענן של AWS

אריאל גייפמן, מייסד-שותף ומנכ''ל דילטייל. צילום: יח"צ

"אחד האתגרים שמנהלי השיווק נתקלים בהם בעבודתם השוטפת הוא הקושי בניתוח תוצאות עסקיות של קמפיינים. הבנו שהאתגר שמולו ניצבים רבים הוא הזדמנות עבורנו להרים סטארט-אפ שיפתור בדיוק את הצורך הזה: מערכת שמרכזת במקום אחד את כל השקעות הפרסום של אותה חברה", כך אמר אריאל גייפמן, מייסד-שותף ומנכ"ל דילטייל (Dealtale).

דילטייל היא חברה צעירה: הסטארט-אפ הוקם בתחילת השנה – על ידי גייפמן, עדי מזרחי ואבירן משה. "אנחנו מציעים מערכת מידע עסקית", אמר המנכ"ל, "שמאפשרת לעובדים הרלוונטיים בארגון לקבל בצורה פשוטה וידידותית את כל המידע הדרוש להם במקום אחד – במקום לחפש אותו במערכות שונות. המערכת שלנו מאפשרת להבין את המסע של הלקוח, האם הוא ביקר באתר של המוצר, כמה פעמים הוא ביקר בו, האם הוא נתקל בבאנרים, או שאולי בכלל ההיכרות שלו עם המוצר הייתה דרך פייסבוק? חוסר היכולת לגשת למידע הזה בצורה מסודרת ומהירה במקום אחד עלול לעכב החלטות מקצועיות".

לדבריו, "ההשקעות בפרסום לא תמיד מתבצעות במקום הנכון. יכול להיות שעדיף להשקיע בפרסום ברשתות חברתיות על פני באנרים, ויכול להיות שהפוסטים שמתפרסמים בכלל לא מובילים לרכישות".

"אופטימיזציה לכל המידע הרלוונטי"

"אנחנו עושים אופטימיזציה לכל המידע הרלוונטי שקיים בארגון", הסביר גייפמן. "היתרון הוא שהכלי מתחבר לכלי השיווק והמכירה הקיימים בארגון – בין אם מדובר במייל, פרסום במנועי חיפוש או רשתות חברתיות. המערכת מציגה היכן ביקר הלקוח, האם הוא הקליק על פוסטים ולאילו עמודים הוא הגיע באתר. זוהי הדרך הכי נוחה לבעל העסק לראות היכן הכסף שהוא השקיע הצליח לייצר לו הכנסות".

"אנחנו יכולים לדעת מה השפיע על הלקוח במסע שלו", ציין. "אנחנו יודעים אם אותו גולש קרא את התוכן שפורסם בבלוג של החברה או את המיילים שהיא מפיצה. המערכת שלנו מבינה, באמצעות בינה מלאכותית, האם המיילים הפרסומיים שנשלחו ללקוח גרמו לו לחזור לאתר החברה, או לבצע רכישה. היא אף מזהה אילו עמודים פופולריים באתר החברה ואילו עמודים גורמים לרכוש את המוצר. מדובר בהרבה שאלות שאנשי שיווק שואלים את עצמם, ואנחנו מאפשרים להם לקבל את התשובות בצורה מהירה ופשוטה".

גייפמן נתן כדוגמה חברת סייבר שמנתחת את התוצאות עבור הקמפיינים שלה, במטרה לדעת האם לידים שבהם היא השקיעה בערוצי הפרסום השונים אכן מטופלים על ידי מחלקת המכירות שלה. "הדבר מתבצע באמצעות המערכת שלנו, שכוללת יכולות מבוססות בינה מלאכותית, ניתוח, מעקב ביצועים וחיזוי", אמר.

"מערכת חכמה לפיתוח הפתרון שרצינו"

לדבריו, "אנחנו יושבים על התשתית של AWS. אחד השירותים העיקריים שאנחנו עובדים אתו הוא Amazon Redshift, שמשמש כמחסן הנתונים הארגוני שלנו. הוא מאפשר לנו לשמור כמויות גדולות של מידע ולבצע עליו שאילתות מורכבות, ולעשות זאת בזמני תגובה מהירים. מערכת הניתוח שלנו יודעת לגשת ולאסוף נתונים ממגוון מערכות שונות של הלקוח הארגוני ולרכז אותם בבסיסי נתונים אחידים, על תשתיות AWS, לטובת ניתוח מעמיק שלהם".

לסיכום אמר גייפמן כי "AWS הציעה לנו מערכת שלמה, שכוללת את כל השירותים שהיינו זקוקים להם על מנת לפתח את הפתרון שרצינו. תמיכה מקצועית זמינה, לצד קהילה מאוד גדולה, נתנו לנו את האפשרות לפתח את המוצר ולהביא אותו לשוק בזמן שיא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים