"נגיף הקורונה הביא להאצה של הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים"

כך לפי ג'ורג' קוריאן, מנכ''ל נט-אפ ● בכנס השנתי שלה Insight 2020, ענקית ה-IT השיקה פתרון לאופטימיזציה של שירותי הנתונים הארגוניים בענן, מבוסס על רכישתה את ספוט הישראלית

כמו מנכ"לים רבים אחרים לפניו, הצדיק את המהלך מטעמי חסכון בעלויות. ג'ורג' קוריאן, מנכ''ל נט-אפ.

"התגובה הראשונית למשבר הקורונה הייתה העברת משאבים במהירות, כדי לעזור לעובדי הארגונים לעבוד מהבית, אך כעת הנגיף משמש מאיץ של הטרנספורמציה הדיגיטלית", כך אמר ג'ורג' קוריאן, מנכ"ל נט-אפ (NetApp).

קוריאן דיבר ביומו הראשון של הכנס השנתי של החברה, Insight 2020, שהתקיים במתכונת וירטואלית. לדבריו, "עסקים מבקשים כעת להאיץ את המהפך הדיגיטלי, כדי להביא ליתרון תחרותי. זאת, על ידי אספקת שירותים ומוצרים מרחוק, הגעה ללקוחות באמצעים דיגיטליים ואופטימיזציה של תפעול ושיתוף פעולה מרחוק. האצת השינוי הדיגיטלי פירושה שיותר ארגונים מנהלים סביבות IT – בחצר הבית ובענן".

"אנחנו", אמר, "מסייעים לארגונים להעביר את היישומים שלהם לענן בצורה מהירה יותר מכל ספקית IT אחרת. פתרונות מהירים של המשכיות עסקית מאפשרים לעובדים המרוחקים לשתף פעולה ולהאיץ את פיתוח התוכנות האפליקטיביות. אנו מביאים שירותי נתונים ברמה הארגונית לענן, יחד עם הפשטות והגמישות של הענן – לדטה סנטר הארגוני. בעזרת האסטרטגיה שלנו – מארג הנתונים (Data Fabric) – אנו עוזרים ללקוחות הארגוניים להתמודד עם אתגרי הענן ההיברידי".

"טרנספורמציה דיגיטלית", ציין קוריאן, "הפכה לצורך עסקי חיוני עבור כל מי שרוצה לשגשג ב'נורמלי החדש'. כדי להצליח, עסקים חייבים לבצע אופטימיזציה של ארכיטקטורות ה-IT ההיברידיות ומרובות העננים שלהם. אנו מסייעים לארגונים לבנות מארג נתונים, שימקסם את הערך הגלום בהם, ויבטיח שהאפליקציות ירוצו באופן אופטימלי, וכך לממש את המיטב שבענן".

בכנס חשפה החברה פתרונות מבוססי קונטיינרים, פרי פיתוחה ספוט (Spot) הישראלית. ביוני השנה נט-אפ רכשה את ספוט תמורת כ-450 מיליון דולרים, כדי לבסס את מעמדה בתחום התשתית המונעת על ידי אפליקציה (Application Driven infrastructure). לדברי מאט ווטס, טכנולוג ראשי בחברה, "היכולות החדשות שלנו מפשטות ומאפשרות אופטימיזציה של ניהול סביבה מרובת עננים, לטובת שיפור ביצועים והוזלת עלויות". ווטס ציין, כי נט-אפ היא אחת מהחברות בעלות קצב הצמיחה המהיר ביותר בענן, עם שיעור צמיחה שנתית ממוצע של 191% בשנתיים האחרונות.

עמירם שחר, מייסד משותף של ספוט וכיום סגן נשיא נט-אפ ומנכ"ל חטיבת ספוט, אמר, כי בתוך ארבע שנים "לחברה היו 15 אלף לקוחות והכנסות של עשרות מיליוני דולרים". הוא הציג פתרון בלא שרת ובלא חומרת אחסון – Spot Storage by NetApp, שלדבריו "מקל על הארגונים לבנות, לפרוס ולהריץ אפליקציות בקוברנטים מבוססות מיקרו-שירותים, ולעשות זאת באופן יעיל כלכלית ובלא צורך לנהל שירותי אחסון ונתונים".

הפתרון השני הוא Cloud Manager – "פלטפורמת ענן אוטונומית, שמספקת נקודה אחת לניהול שירותי הנתונים והאחסון של נט-אפ בסביבה היברידית ומרובת עננים, עם נראות ובקרה – מהדטה סנטר המקומי ועד Azure, AWS ו-Google Cloud. היא מספקת חוויית ענן טבעית לשירותי נתונים, כולל סינכרוניזציה שלהם, גיבוי נתונים, אחסון נתונים בשכבות והלימה לתקנות". שחר סיים בהציגו את שירות VDMS) Virtual Desktop Management Services), וכן תשתית VDI חדשה עבור שולחנות עבודה וירטואליים. "הפתרונות הללו מסייעים לארגונים להרחיב את משאבי התשתית שלהם,  כדי להתמודד עם הצרכים הגדלים של כוח העבודה המרוחק. ניתן לבצע אופטימיזציה מתמשכת, בלי להגדיל את המורכבות ולהביא לצמצום העלויות של עד 50%", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים