לוק חדש למסנג'ר של פייסבוק: לוגו מחודש ותכונות חדשות

מסנג'ר הולך ומתקרב לכיוון אינסטגרם – בצבעים ובתכונות

שיחות וידיאו וקול וצ'אטים עברו אליו ב-2014. מסנג'ר

מסנג'ר של פייסבוק (facebook) זוכה לשיפוץ כללי עם לוגו מחודש, עדכונים חזותיים וכמה תכונות חדשות, בהן תמיכה ברקעים שונים לצ'טים, תגובות מותאמות ובקרוב גם מדבקות סלפי ומצב נעלם. זאת במסגרת השיפוצים שפייסבוק עורכת בפלטפורמת ההודעות שלה, שכבר הכריזה עליהם בסוף ספטמבר האחרון ושהציגו את יכולת התקשור בין משתמשי אינסטגרם למשתמשי פייסבוק.

בעוד משתמשי אינסטגרם נאלצו להיכנס לאפליקציה כדי להוסיף את התכונות החדשות לתקשורת בין הפלטפורמות השונות, משתמשי מסנג'ר אינם צריכים לעשות זאת. בהודעתה מסרה פייסבוק, כי תקשורת חוצת-אפליקציות תופץ בקרוב אוטומטית למשתמשים בצפון אמריקה ובהמשך לאזורים נוספים, מבלי שייאלצו לעשות שינוי כלשהו כדי ליהנות מהתכונה החדשה.

לוק חדש למסנג'ר. צילום: פייסבוק

לוק חדש למסנג'ר. צילום: פייסבוק

בהיבט החזותי, החברה שינתה את צבעי הלוגו, שמתקשרים עם הצבעים של אינסטגרם – כחול, סגול וורוד, במקום הכחול של פייסבוק, ובהתאם – גם צבעי הרקע בצ'ט. בנוסף, נוספו אפשרויות נוספות של רקעים לצ'ט ותגובות מותאמות אישית, המאפשרות להגיב עם מגוון אימוג'ים במקום הערכה הסטנדרטית הקיימת היום.

תכונות נוספות שהחברה מבטיחה להוסיף בקרוב הן מדבקות סלפי – תכונה שמאפשרת לעטר את התמונה האישית, ומצב נעלם – שמוחק צ'טים (תכונה שהוספה לאינסטגרם בעדכון האחרון).

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים