נשים ומחשבים: ענבר סדרס, Y-tech

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: ענבר סדרס, סמנכ''לית שירות בקבוצת המחשוב Y-tech

ענבר סדרס, סמנכ''לית שירות בקבוצת המחשוב Y-tech. צילום: אסנת קרסננסקי

שם: ענבר סדרס.

תפקיד: סמנכ"לית שירות, קבוצת Y-tech.

ותק בתפקיד: הצטרפתי לקבוצת Y-tech השנה, אחרי שצברתי כ- 20 שנות ניסיון בתחום ניהול השירות והקמת מערכי תמיכה בעולם ה-IT, ובכלל זה ניהול מערכי תמיכה ושירות גלובליים. בשנים 2015 עד 2019 כיהנתי כמנהלת מחלקת שירות ותמיכה גלובלית בחברת מלאנוקס טכנולוגיות, שם הייתי אחראית על מתן שירותי IT לכ-3,000 עובדים בחברה, בארץ ובעולם. מילאתי במשך 14 שנים גם תפקידים בנס טכנולוגיות, ובכללם ייעוץ ITSM (ר"ת IT Service Management) על פי מתודולוגיית ITIL, במסגרת קו העסקים של שירותי מיקור חוץ.

תפקידים קודמים: מומחית ITSM, מנהלת תמיכה גלובלית ל-IT.

השכלה/שירות צבאי:  ITIL Foundation v.3.

משפחה: נשואה + 3 (רון-אל 21, אביב 18, עלמה 12).

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? הגעתי לתחום טכנולוגיה לגמרי במקרה, למרות שהיא בהחלט מעניינת – התשוקה האמיתית שלי היא לעולם השירות. הטכנולוגיה משתנה, מתעדכנת ומתפתחת ולכל לקוח ציפיות ודרישות משלו באספקט הטכנולוגי, בהתאם לליבת העסקים שלו; בעוד השירות מוגש בפרוטוקול שונה – "הפרוטוקול האנושי". השירות כשירות ניתן ברמה האישית, ולא ברמה הארגונית בשונה מאשר בטכנולוגיה – מעבר לכללי שירות אותם כולנו מכירים, ולכלי שירות המתפתחים ברמה הטכנולוגית, ישנה המצוינות בשירות, וזו מתנקזת לכדי היכרות הלקוח האינדיבידואל לעומק: צרכיו, הקשיים עימם הוא מתמודד ביומיום ומורכבויות נוספות, ומכאן נגזר אופן המענה בתצורה המותאמת והמיטבית שלו. המצוינות בשירות חרוטה על דגלינו בקבוצת Y-tech והיא נר לרגלי כולנו.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? ישנן תעשיות מסוימות בהן אין ספק כי הרוב המוחץ שייך למין הגברי, כמו גם בתעשייה שלנו, ולמרות זאת, מאמינה בלב שלם שעל גבי ציר הזמן נוכל לצפות בעקומת עלייה חדה יותר. אני מלאה בתקווה. גיוס/מינוי מוצלח אינו תלוי במגדר, אלא ביכולות האדם. ביום שכך יתבצע הסינון באופן גורף – אוכל לענות בפה מלא כי לא קיימת אפליה מסוג זה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי לא. בקבוצת Y-tech אחוז גיוס הנשים, הן לתחום הטכנולוגי והן לניהולי, עלה משמעותית!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים