מטפלת בתשלומים: חברת הפינטק הישראלית טיפלתי משלימה גיוס של 150 מיליון דולר

החברה פיתחה טכנולוגיה שהופכת את התהליך של ביצוע תשלומים לאוטומטי, המקטין את העומס במחלקות תשלומים בכ-80% ● כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח ושדרוג הטכנולוגיה וכן להעמקת החדירה לשוקי העולם.

תשלומים אוטומטיים. טיפלתי.

טיפלתי (Tipalti) הישראלית מדווחת על גיוס של 150 מיליון דולר, אשר הובל על ידי חברות המימון Durable Capital ממלזיה, Greenoaks Capital ו-Advisors-01 – שתיהן מארצות הברית. דוראבל ואדוויזור הן חברות מימון כלליות, ואילו גרינאוק מתמחה בהשקעות בתחום הנדל"ן.

אדווייזור הוקמה ומנוהלת על ידי דיק קוסטולו, המנכ"ל של טוויטר לשעבר ומשקיע בעל דעות שמאלניות קיצוניות.

כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח ושדרוג הטכנולוגיה וכן להעמקת החדירה לשוקי העולם.

החברה פיתחה טכנולוגיה שהופכת את התהליך של ביצוע תשלומים לאוטומטי. היא מנתבת את החשבוניות שמונפקות על ידי החברה הלקוחה לאישור הגורמים הרלוונטיים באותה חברה על פי התקנות של כל ארגון, ובכך היא אמורה, לפי הערכות של מנהלי טיפלתי, להקטין את העומס במחלקות תשלומים בכ-80%, במקביל לשיפור הליכי בקרת הונאה ורגולציה.

טיפלתי הוקמה ב2010 על ידי שני היזמים חן עמית, שמשמש כמנכ"ל, ואורן זאב.

נכון להיום היא מעסיקה כ-350 עובדים, 130 מהם בישראל. החברה צומחת יפה שכן הגיוס הנוכחי מבוצע על פי שווי חברה של שני מיליארד דולרים, ואילו לפני שנה בלבד הגיוס בסך 76 מיליון בוצע לפי שווי חברה של 460 מיליון דולר.

טפלתי היא מסוג החברות שיוצאות נשכרות ממשבר הקורונה, שכן הטכנולוגיה שפיתחה מקטינה את הצורך בעובדים. על פי הערכות בשוק, בתקופת הקורנה פעילותה גדלה בכ-80% והיא עבירה עבור לקוחותיה כ-12 מיליארד דולר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Ruhama David Oren

    תרשמו נורמלי אם כבר אתם כותבים אנגלית בעברית טיפלטי, שיגעתם.

אירועים קרובים