אילן נימני מונה לסמנכ"ל מכירות בכיר ל-EMEA באול קלאוד

נימני יעסוק בתחומי הבינה המלאכותית, הדטה והפלטפורמות העסקיות ● הוא מביא אתו לאול קלאוד יותר מ-20 שנות ניסיון ובתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל המכירות בטלדור

אילן נימני, סמנכ"ל מכירות בכיר לאזור EMEA באול קלאוד. צילום: ניב קנטור

תפקיד חדש לאילן נימני: אול קלאוד (AllCloud) הודיעה היום (ה') כי מינתה את איש ההיי-טק הבכיר לסמנכ"ל מכירות בתחומי הבינה המלאכותית, הדטה והפלטפורמות העסקיות לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA).

במסגרת התפקיד יתמקד נימני בגידול בסיס הלקוחות של אול קלאוד במגזרי האנטרפרייז, הארגונים הקטנים והבינוניים (SMB), הסטארט-אפים, ה-ISV והדיגיטל, באמצעות הידוק הקשרים והתאמת תהליכי המכירה מול שותפי הפלטפורמות של החברה.

נימני מביא אתו לתפקיד יותר משני עשורים של ניסיון בתפקידים בתחומי המכירות, השירות, התפעול והניהול. לפני שהצטרף לאול קלאוד הוא עבד בחברות גלובליות כמו CA ו-HPE/Vertica, ובחברות ישראליות כגון בינת ונטקום. בתפקידו האחרון שימש נימני כסמנכ"ל המכירות בטלדור.

לדבריו, "אני נרגש להצטרף לארגון שצומח במהירות, וליצור פתרונות חדשניים באזור כמו EMEA, שמאמץ את שירותי הענן בקצב מסחרר, ומצפה בכיליון עיניים לעבוד עם לקוחות החברה ולתמוך במאמצי השיווק של השותפים".

רונית רובין, נשיאת אול קלאוד ל-EMEA, ציינה כי "שוק פלטפורמות הענן באזור זה מתרחב, וחברות במדינות שנמצאות בו מחפשות שותפים שיכולים לסייע במגוון תחומים רלוונטיים – החל מייעוץ וכלה ביישום וניהול מתמשך. צרכי הענן של הארגון מורכבים כיום מתמיד ולכן, אנחנו בונים צוות שמבין את האופן שבו חברות פועלות, ואיך מקלים על חדשנות וצמיחה באמצעות טכנולוגיה. לנימני יש את הניסיון וההבנה העמוקה של שוק ה-IT, ואנחנו מעלים אותו לסיפון ומצפים לעזרתו בהגדלת העסקים שלנו ב-EMEA".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים