להתחיל שנה טובה – עם תרומת מחשבים למען ילדים חולי סרטן

גדולים מהחיים - עמותה שמטפלת בילדים אלה ובבני משפחותיהם - פונה לציבור ולארגונים שונים על מנת לגייס 100 מחשבים ניידים, כדי שגם הם יוכלו ללמוד מרחוק בשנה של קורונה

עמותת גדולים מהחיים

עמותת גדולים מהחיים מטפלת בילדים חולי סרטן ובבני משפחותיהם לאורך כל השנה, בין היתר באמצעות פרויקטים שונים, כגון "גני חלומות". לצורך כך, מגויסים עבורה כספים באמצעים ובאירועים שונים, בהם אתגר הספורט האתגרי טאף מאדר, שמתקיים בכל שנה בבריטניה, בין היתר בהשתתפות נבחרת ישראלית (שהשנה, בגלל הקורונה, קיימה את האתגר בחרמון). עם תחילת השנה החדשה, העמותה קוראת לארגונים ולאנשים פרטיים לתרום מחשבים ניידים לילדים הללו, שזקוקים להם, בפרט בתקופה כמו זו של הקורונה.

לדברי ליאור שמואלי, מנכ"ל גדולים מהחיים, "ילדים חולי סרטן רוצים ללמוד כמו כולם, ואנחנו כאן כדי לעזור להם. מאות תלמידים המתמודדים עם מחלת הסרטן לא מתלבטים בכלל אם סגר או לא סגר, אם מערכת החינוך פתוחה או לא. עבורם, הבידוד הוא הכרח, בגלל מערכת חיסונית חלשה, במיוחד בשנת קורונה. כדי ללמוד ולא לצבור פערים, וכדי לשמור על קשר עם חברים בני גילם, הם זקוקים למחשבים ניידים, לשימוש בבתי החולים או בבתים".

"חלקם מגיעים ממשפחות מעוטות יכולת ואין להם נגישות למחשבים ניידים, שיוכלו לקחת איתם לבית החולים על מנת לקיים למידה מרחוק", פירט. "חלקם מנסים לגשת לבחינות הבגרות תוך כדי ההתמודדות עם המחלה וזקוקים לתנאי למידה בסיסיים".

לדברי שמואלי, "אנחנו עושים הכול כדי לספק מחשב נייד לכל ילד חולה סרטן שנמצא בטיפול אקטיבי וזקוק לו ללמידה, ומגייסים כעת תרומות לרכישת 100 מחשבים ניידים עבור התלמידים האמיצים שלנו. כאן אנחנו צריכים את עזרתכם: אנחנו זקוקים ל-100 מחשבים עבור ילדים ובני נוער חולי סרטן בכיתות ח' עד י"ב. כל מחשב עולה כ-2,500 שקלים בממוצע ולכן, מדובר בתרומה בסך כולל של כרבע מיליון שקלים. מכירים גוף או גורם שיכול לתרום את המחשבים עצמם, את השווי שלהם או את חלקו? שתפו אותם, ובואו נוודא שהשנה יהיה מחשב לכל ילד חולה סרטן שזקוק לו".

יצוין כי כמה ארגונים כבר תרמו מחשבים ניידים לטובת הילדים ובני הנוער של גדולים מהחיים, בהם החברות רוש פרמצבטיקה, UB-Tech, פרינטר סנטר ו-ARM.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים