המוסדיים להיי-טק: קנו 19% ממניות אקסל סולושנס

קבוצה של משקיעים בראשות הפניקס וכן בית ההשקעות מור קנו את המניות בסך כולל של 26 מיליון שקלים ● העסקה – בהמשך להנפקת מניות שהחברה ביצעה בתחילת החודש

רוכשת. אקסל סולושנס

הקריאה של הממשלה ושל בכירי הענף למשקיעים המוסדיים להשקיע בהיי-טק הישראלי נושאת פירות, לפחות כשזה מגיע לאקסל סולושנס: בעלי השליטה בחברה הודיעו היום (ה') כי מכרו 18 מיליון מניות שלה, המהווים 19% מהן, בעיקר לקבוצה של משקיעים בראשות חברת הביטוח הפניקס, בתמורה לסך של כ-26 מיליון שקלים. כמו כן, במסגרת העסקה, בית ההשקעות מור, שהחזיק עד כה ב-8% ממניות החברה, הגדיל את חלקו בה. העסקה נעשתה לפי מחיר של 1.45 שקל למניה – מחיר הגיוס בהנפקה הפרטית שביצעה החברה בראשית החודש.

בעלות השליטה באקסל סולושנס הן הקרנות שמרוק, צליר פארמה ולומן קפיטל. יחד עם המניות קיבלו מהן הרוכשים כ-12 מיליון אופציות לרכישת מניות החברה תמורת מחיר מימוש בסך של 1.8 שקל לאופציה. האופציות יהיו בתוקף עד ל-15 במאי 2022.

אקסל סולושנס עוסקת בייבוא, הפצה ואינטגרציה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות בתחום הטלקומוניקציה, ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית ואופטית, פתרונות לתקשורת סלולרית, מוצרי אינטרנט של הדברים, שירותי אבטחת מידע ושירותי ענן. בתחילת החודש היא השלימה גיוס של כ-13 מיליון שקלים בהנפקה פרטית של מניות וכתבי אופציה. החבילה שהונפקה כללה 100 מניות במחיר של 145 שקלים ו-77 כתבי אופציה במחיר מימוש של 180 אגורות למניה, לתקופה של שנתיים. בהנפקה השתתפו משקיעים מוסדיים ואחרים, ביניהם בית ההשקעות מור, תכלית, ארביטראז' קרן גידור ופסגות. מתחילת השנה גייסה אקסל סולושנס כ-25 מיליון שקלים.

רונן שור, מנכ"ל החברה, אמר כי "העסקה שבה נמכרו מניות מקבוצת השליטה גורמת לפיזור גדול יותר של המניות ובעיקר מגדילה את האחזקות המוסדיות בחברה. רכישת המניות על ידי קבוצת הפניקס היא הבעת אמון נוספת באקסל סולושנס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים