גם אסתטי, גם חכם: אמריקן לייזר עוברת לפורמט דיגיטלי

רשת האסטטיקה אמריקן לייזר סיימה בימים אלו להטמיע פרויקט דיגיטציה של מערך הטפסים שלה באמצעות מערכת של חברת קומסיין, שתחסוך מאות שעות של עבודת תיוק והדפסות,תשפר את מעגל השירות ללקוח ותטייב תהליכים בסניפי הרשת

רוני בלנקלדר, מנכ"ל אמריקן לייזר. צילום: אמריקן לייזר

רשת האסטטיקה אמריקן לייזר סיימה בימים אלו להטמיע פרויקט דיגיטציה של מערך הטפסים שלה באמצעות מערכת של חברת קומסיין, שיישמה את פתרון הטפסים באמצעות פיתוח אפליקציות על גבי טאבלטים, יצירת חוויית ממשק מיטבית הגנה על חיסיון המידע. אחד המרכיבים שאמריקן לייזר שמה עליהם דגש הוא אבטחת המידע ושמירה על הפרטיות ברמה גבוהה.

לדברי רוני בלנקלדר, מנכ"ל אמריקן לייזר, שהוביל את הפרויקט יחד עם המנמ"ר, טל מזרחי, אמריקן לייזר בחרה להשתלב במגמה הגלובלית של שמירה על איכות הסביבה, לכן עברה לפורמט דיגיטלי ירוק על מנת לא לבזבז נייר מיותר, ובמקביל לשפר את חוויית הלקוח בסניף.
"אנו רואים בשמירה על הסביבה צורך הכרחי ושמחים לתרום את חלקנו לסוגיה חשובה זו", אמר בלנקלדר, "המהלך יחסוך מאות שעות של עבודת תיוק והדפסות, ישפר את מעגל השירות ללקוח ויטייב תהליכים בסניפי הרשת".

לדבריו, "הפרויקט כלל כמה שלבים, כאשר בתחילה מופו כל התהליכים, ולכל שלב הותאמו טפסים שונים. כך, למשל, שלב הייעוץ הראשוני במרפאות פותח טופס גרפי, המציג את אזור הגוף ומאפשר בלחיצה על כל אזור לקבל את הטפסים הרלוונטיים לסוג הטיפול ולאזור הגוף הרצוי. בכך, הייעוץ הופך למהיר ותכליתי, ותהליכי האישור מול הלקוח נעשים באופן מיידי".

במסגרת הפתרון בוצעה התממשקות מלאה למערכת "רפיד" לניהול מרפאות הרשת, דבר אשר חסך תיוקים מיותרים, עבודה ידנית, הדפסות וסריקות בעלויות גבוהות. ההתממשקות גם מאפשרת להציג למטופל את הטופס המדויק לטיפול שלו בכל פעם שיבקר במרפאה.

כדי להקנות תוקף משפטי מהימן לכל מסמך שנחתם, מתבצעת החתמה דיגיטלית כפולה ברמת "חתימה מאושרת", כשכל הטופס נחתם בחתימה אלקטרונית ונשלח אוטומטית ללקוח במייל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים