עמל ומעבר ביצעה פרויקט HCI להעברה לדטה סנטר של אקספים
מפעילת בתי האבות הסיעודיים והמוסדות הגריאטריים עברה לפתרון מנוהל בדטה סנטר של אקספים, בתשתיות HCI ייעודיות של נוטניקס ● הפרויקט בוצע יחד עם חברת Wake up והיקפו הכספי עומד על שני מיליון שקלים
עמל ומעבר, שמפעילה בתי אבות סיעודיים ומוסדות גריאטריים, השלימה באחרונה פרויקט HCI להעברה לדטה סנטר חדש של אקספים (Expim). הפרויקט בוצע בחודשים יולי ואוגוסט השנה, בשיתוף Wake up. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם הוא מוערך בשני מיליון שקלים.
קבוצת עמל ומעבר מציעה מגוון שירותי בריאות וסיעוד ברחבי הארץ. הרשת מפעילה עשרות סניפים לטיפול בבתי הקשישים, בהתאם לתקנות הביטוח הלאומי, ואלפי מיטות בבתי אבות סיעודיים. כמו כן, היא מסייעת למאות קשישים נפגעי נפש בטיפול בבתיהם, בהתאם לתקנות משרד הבריאות, מעניקה תמיכה בבתי מטופלים זכאי משרד הרווחה ומשתפת פעולה עם קופות החולים באבחונים וטיפולים פסיכולוגיים.
במסגרת הליך התייעלות שהחל בינואר האחרון נעזרה עמל ומעבר בשירותיה של Wake up תקשורת, המתמחה בסקירה אובייקטיבית של שירותים ומוצרים טכנולוגיים למטרות של בחינת התקשרויות בתחום המחשוב הארגוני לצרכי התייעלות תפעולית והפחתת עלויות IT ארגוניות.
Wake up ניהלה את התקשורת מקצה לקצה, החל במיפוי הוצאות מערך התקשוב, עבור בגיבוש תוכנית התייעלות שתצביע על מקורות לחיסכון פוטנציאלי, תכנון מערך ה-IT לחמש שנים קדימה, בחינה של מספר אלטרנטיבות טכנולוגיות, וכלה בליווי בתהליך קבלת ההחלטות וביישום הפתרון כתשתיות הייצור של הארגון.
בתום שלב הבחינה, ובכפוף לאישור ושיתוף פעולה מלא מצד אנשי מערכות המידע בעמל ומעבר, הוצאה לפועל תוכנית ההתייעלות, שהובילה, בסופו של דבר, לבחירה במעבר לפתרון מנוהל בדטה סנטר של אקספים, בתשתיות HCI ייעודיות.
במסגרת הפרויקט, שבו הוחלף כל מערך הדטה סנטרים של עמל ומעבר, הוטמעה תשתית HCI אחודה של נוטניקס על גבי שרתים של דל, הוחלף מערך ה-Backbone בפתרון של סיסקו והוקמו מערכות אבטחת מידע של פורטינט. תהליך ההקמה והמיגרציה הוקם בתצורה שרידה ובמינימום השפעה על העבודה השוטפת של הארגון.
"הפרויקט בוצע מבלי שהמשתמשים בארגון הרגישו"
גלית בן הרוש, מנמ"רית עמל ומעבר, אמרה כי "ארגון כמו שלנו נדרש להתמודד עם הטרוגניות רבה בתשתיות המחשוב שלו. חיפשנו פתרון אחד, שיכיל את המקצועיות והשקיפות הנדרשת, שתאפשר לנו להתמקד בתהליכים העסקיים. ההחלטה לבחור בחברת בוטיק הגיע מתוך רצון לקבל יחס אישי וליווי צמוד הן בזמן המעבר והן בעבודה השוטפת, כמו גם תחושה של עבודה בענן, על כל יתרונותיה, בתוך עולמות הרישוי המסורתי".
נתי לרר, מנכ"ל משותף ב-Wake up, ציין כי "הפתרון האחוד של נוטניקס והמערך התומך הכולל שנבחר אפשרו להחליף תשתיות מרובות ומסורתיות, לצמצם את כמות הנדל"ן, לחסוך בצריכת חשמל, לשפר את יתירות הסביבה, להגדיל את יכולות האבטחה, לאפשר גישה מהירה, נוחה וקלה לתפעול ולאפשר לעמוד באתגרים הטכנולוגיים המשמעותיים שבהם עומדת עמל ומעבר. תכנון נכון של המעבר והירתמות של צוות מערכות המידע של עמל ומעבר ואקספים אפשרו לעשות זאת מבלי שהמשתמשים בארגון הרגישו".
לדברי לירון חדד, המנכ"ל והבעלים של אקספים, "לאחר תהליך אפיון ולימוד צרכיו הנוכחיים והעתידיים של הלקוח כנותן שירות קריטי בתחום הרפואה, הצענו את פתרון ה-HCI של נוטניקס, שנותן מענה לביצועים, לגידול ולשרידות הנדרשים. אקספים, כשותף בכיר של נוטניקס, מספקת מענה לאתגרים השונים העומדים בפני הארגון בפרויקט מסוג זה, על כל שלביו: אפיון, הקמה, מיגרציה ותחזוקה שוטפת".
תגובות
(0)