למען מפוטרי ההיי-טק בקורונה: מטריקס תורמת מלגות בסך חמישה מיליון שקלים  

באמצעות זרוע ההדרכה ג'ון ברייס, תספק החברה 1,000 מלגות אישיות בסך של עד 5000 שקלים

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

חברת מטריקס הודיעה, כי תקצה חמישה מיליון שקלים עבור מפוטרי ענף ההיי-טק שנפגעו ממשבר הקורונה ואיבדו את עבודתם או הוצאו לחל"ת, על מנת לסייע להם לעשות הסבה מקצועית בתוך הענף היציב ביותר בתקופה האחרונה. באמצעות תרומה זו תעניק החברה סבסוד משמעותי לאלו המעוניינים לרכוש ידע וכלים, שיאפשרו להם להשתלב בתפקידים נחשקים ויציבים יותר בעולמות ההיי-טק.

באמצעות זרוע ההדרכה שלה – מכללת ג'ון ברייס, תספק מטריקס 1,000 מלגות של עד 5,000 שקלים לצורך לימוד במכללה. קורסי הלמידה פתוחים לאנשים מענף ההיי-טק שרוצים ללמוד מקצוע חדש בתחום.

על מנת לקבל זכאות למלגה, כל משתתף יצטרך להוכיח שעבודתו ותחום הפעילות שבו עסק נפגעו בחודשים האחרונים בשל המשבר, וכן לעבור מבדקי התאמה, שיבחנו יכולות בסיסיות אשר באופן טבעי נדרשות לתפקידי ההיי-טק השונים. כמו כן, הזכאות תינתן לעובדים אשר נמצאים בחל"ת החל מחודש מרס האחרון במשך שלושה חודשים ויותר, אשר יציגו אישורי אבטלה עדכניים ואישורי העסקה בחברות ההיי-טק שבהן עבדו קודם לכן.

הקורסים שיסופקו למתאימים יועברו כולם אונליין במסגרת מערכי הלמידה המקוונים שהשיקה ג'ון ברייס בתחילת משבר הקורונה. בין הקורסים שנפתחים בפני נפגעי ענף ההייטק בתקופת הקורונה ניתן למצוא מקצועות מבוקשים, כמו מגיני אבטחת מידע וסייבר, מדעני נתונים, אנליסטים, מקצועני בינה עסקית (BI), מנהלי מערכות מידע, אנשי אוטומציה ו-DevOps ועוד.

מטרתו של פרויקט זה היא לאפשר לאלו שעבודתם נפגעה בתקופה האחרונה להתחיל מחדש בתחום שבו הביקושים לעובדים עדיין נשארו גבוהים גם בעת הזאת, על מנת לספק להם ביטחון תעסוקתי כעת ובעתיד. ההכשרות המקצועיות מספקות ידע וכישורים בהתאם לדרישות הרלוונטיות כיום בשוק, והן צפויות לאפשר לשוק ההיי-טק לקלוט מחדש מאות עובדים, שיסייעו להמשיך להניע את גלגלי הענף, אשר משמש כמנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית.

המלגה תוענק לנרשמים חדשים בלבד החל מתאריך 1.9.2020.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים