אינטגריטי תוכנה תשווק את מערכת C-View של סקיורלי בארץ

סקיורלי מתמחה במתן שירותים בתחום ה-PKI ● שתי החברות מעריכות כי סך המכירות בישראל בשנתיים הקרובות יעמוד על מיליוני שקלים

מימין: ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה; אנה יפרח, מנהלת תחום לקוחות באינטגירטי תוכנה; דרור בללי, מנכ"ל Securely; ואורי סוחניצקי, מנהל מוצר C-View, אינטגריטי תוכנה. צילום: יח"צ

אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס חתמה על הסכם עם סקיורלי (Securely) הישראלית, שבמסגרתו החברה תמכור ותפיץ בישראל את מערכת C-View – פתרון לניהול מחזור חיים של תעודות דיגיטליות, וכן תעסוק אינטגריטי בשיווק, מכירה, הטמעה ותמיכה בפתרונות Securely בשוק הישראלי. צוות מומחים ייחודי הוכשר על ידי החברה, על מנת לספק מענה בתחומים אלה. שתי החברות מעריכות כי ההסכם יניב עבורן מכירות בסך מיליוני שקלים בישראל במהלך השנתיים הקרובות.

סקיורלי, מתמחה במתן שירותים בתחום ה-PKI, לרבות תכנון ויישום ארכיטקטורה של תשתיות PKI וביצוע Audit לתשתיות PKI קיימות בארגון.

במהלך השנים זיהתה סקיורלי קושי מצד אנשי ה-IT בארגון בהתמודדות עם הבעיות השוטפות בניהול תשתיות ה-PKI, ולכן השקיעה בפיתוח מערכת ה-C-View לניהול מחזור חיים של תעודות דיגיטליות באופן יעיל ואפקטיבי. C-View היא מערכת ייחודית, עם ממשק אינטואיטיבי וקל לשימוש, אשר כבר כיום מספקת מענה לארגונים גדולים בישראל ובעולם במגוון מגזרי פעילות, כמו פיננסים, תעשייה, בריאות, ביטחון, היי-טק ועוד.

לדברי דרור בללי, מנכ"ל סקיורלי: "בשנים האחרונות החברה התפתחה לשווקים נוספים כמו אירופה, הודו, דרום אמריקה, וארה"ב. אנו מזהים שהביקוש בתחום ה-PKI הולך וגדל, הן בשוק המקומי והן בעולם, ולכן בחרנו בחברת אינטגריטי תוכנה, בה אנו רואים שותפה אסטרטגית במתן מענה לדרישות הגוברות בשוק הישראלי".

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה, הוסיף ואמר כי "אנו גאים להוסיף את סקיורלי לתיק המוצרים שלנו. המוצר C-View הינו המוביל בישראל בתחומו, ואנחנו מאמינים כי ביכולתנו להצמיח משמעותית את עסקי סקיורלי בישראל. בימים אלו אנו מכשירים צוות מומחים אשר יבצע את האינטגרציה ויספק תמיכה מלאה בלקוחות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ויקי הראל

    אנחנו , כצוות עובדים של אינטגריטי , גאים למכור סקיורילי בישראל , מוצר שאין לו מתחרים בארץ וכל ביזנס זקוק לו . אני בטוחה שהשיווק וייצוג של סקורילי יפתח לנו דלתות ללקוחות חדשים , וגם יעמיק את הקשר עם לקוחות הקיימים .

אירועים קרובים