לייבפרסון עזבה את המשרדים – בעלי הבניין בישראל תובעים

החברה פינתה את המשרדים ברעננה לאחר שהצהירה על מעבר לעבודה מהבית בכל העולם ● מגדל ותדהר, בעלות הנכס, עומדות לפנות לבית המשפט מאחר שלטענתן, מדובר בהפרת חוזה ● מנכ"ל לייבפרסון העולמית העלה סרטון מחאה נגדן

משרדי לייבפרסון ברעננה. מקור: לייבפרסון

לייבפרסון עומדת בפני תביעה בישראל על הפרת חוזה, לאחר שהחברה הודיעה כי תעבור לעבודה מלאה מהבית ועקב כך תפנה את המשרדים שלה בכל העולם – כולל בפארק ההיי-טק ברעננה. בעלות הנכס, מגדל ותדהר, טוענות כי לייבפרסון מנסה להתנער מההסכם ביניהן ומנכ"ל החברה העולמית, רוברט לוקאסיו, פתח בעקבות כך בקמפיין מחאה ומאיים לאחד את כל החברות שנמצאות בפארק למאבק נגד הבעלים.

לוקאסיו פרסם סרטון בחשבון הלינקדאין שלו, תחת ההאשטאג LivesOverLeases# (חיים על פני חוזי שכירות), בו הוא טען כי "בעלי המשרדים שלנו רוצים להכריח אותנו לחזור. הם רוצים שנשלם את שכר הדירה. הם רוצים לקחת אותנו לבית המשפט. בישראל זה ממש משוגע – היה לנו חוזה ל-10 שנים ששילמנו בכל חודש. היינו אמורים לצאת מהחוזה במהלך הקורונה, מה שלא קרה, משום שלא יכולנו, והמשכנו הלאה. הם ממשיכים לרדוף אחרינו. הם רוצים לקחת את הפיקדון שלנו מהבנק, כך שהם רוצים לקחת אותנו להליך משפטי".

הוא פנה למנכ"לים של שתי החברות ואמר: "אתם מתייחסים אלינו בצורה מבישה ואפילו אין לנו חוזה שכירות חתום אתכם. אבל אנחנו נילחם בזה ונארגן את כל יושבי הבניין כדי להילחם אתנו". לאחר מכן פנה לוקאסיו לשוכרים בבניין ואמר: "הדרך היחידה שכולנו נעבור את זה היא שנישאר מאוחדים. אנחנו נילחם בהם ואני מוכן לקחת את המאבק הזה על עצמי".

"ניצול ציני ומופרך של הסיטואציה"

הגרסה של מגדל ותדהר שונה: שם אומרים כי "לייבפרסון הפרה ביודעין הסכם שכירות מחייב שהוסכם בין הצדדים בתקופת הקורונה. כעת, המנכ"ל של החברה מנסה להתנער מההסכם בכסות של מחאה נגד חברות נדל"ן. זהו ניצול ציני ומופרך של הסיטואציה, במיוחד כאשר מדובר בחברת היי-טק מצליחה, שהכנסותיה מסתכמות במאות מיליוני דולרים בשנה ונהנית מהמשך צמיחה בהכנסות בתקופת הקורונה. לייבפרסון הפרה את הסכם השכירות בצורה בוטה ובכוונתנו להביא את הנושא לפתחו של בית המשפט".

ממגדל נמסר בנוסף כי "לא ניתן לחברת היי-טק זרה ומשגשגת לנסות ולסחוט את כספם של אזרחים ישראלים המושקעים בנכס זה באמצעות הפנסיה שלהם ואת כספי החברות המעורבות. נמצה אתה את הדין ככל שיידרש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים