אנקר ישראל תרמה 3,000 מסיכות פנים לחברה למתנ"סים

התרומה תסייע בקיום מפגשים במתנ"סים, המשרתים את האוכלוסיות השונות בחברה הישראלית, בהתאם לנהלי משרד הבריאות ● אנקר, שמציעה טכנולוגיות טעינה לבידור, טיולים ולבית החכם, פתחה באחרונה נציגות בישראל

הארגזים עם המסיכות בפתח מטה החברה למתנ"סים בלוד. צילום: יח"צ

אנקר (Anker Innovations), שפתחה באחרונה נציגות בישראל, תרמה 3,000 מסיכות פנים להגנה מפני נגיף הקורונה לחברה למרכזים קהילתיים של החברה למתנ"סים. התרומה תסייע בקיום מפגשים בהתאם לנהלי משרד הבריאות במרכזים הקהילתיים ומרכזי הלמידה של החברה למתנ"סים ברחבי המדינה.

העברת התרומה למשרדי החברה בלוד התבצעה על ידי אבירם שעשוע, מייסד-שותף בפיוצ'ר קול, שמפיצה את מוצרי אנקר בישראל.

אנקר מפתחת טכנולוגיות טעינה ומכשירים חכמים המשמשים לצרכי בידור וטיולים, ומוצרים המיועדים לבית החכם. החברה למתנ"סים פועלת ברשת ארצית של כ-1,000 מרכזים קהילתיים, שמשרתים תושבים ביותר מ-160 רשויות מכל המגזרים והאוכלוסיות בחברה הישראלית. המתנ"סים של החברה מציעים מסגרות חינוך ותרבות, מרכזי העשרה ומרכזי יזמות וחדשנות.

סאם בודר, מנהל פעילות אנקר ישראל, טורקיה ומרכז אסיה, אמר כי "פתחנו באחרונה נציגות רשמית בישראל ושמנו לנו למטרה להגדיל משמעותית את הנוכחות וההשפעה שלנו במדינה, לרבות חיבור עם הקהילה המקומית. אנחנו מקווים להמשיך את החיבור גם בימים מאתגרים אלה של מגפה עולמית, ולהוסיף ולתרום ככל יכולתנו גם בעתיד".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שחר בן-דוד

    אז הם תרמו 1800 ש"ח. הבנתי. לדעתי כדאי לתת להם פרס על זה.

אירועים קרובים