הדלפות חשפו: ייתכן ש-MacBook Air חדש על הכוונת של אפל

הענקית מקופרטינו הגישה רישום לרשויות בסין ובדנמרק לסוללה גדולה, עליה היא חתומה, ובכך חשפה אפשרות שגרסה חדשה למחשב הנייד שלה אולי נמצאת שוב בפיתוח

האם יש אחד חדש בתכנון? MacBook. צילום: יח"צ

האם מכשיר MacBook Air חדש של אפל (Apple) על הכוונת? סוללה חדשה של הענקית מקופרטינו, שהופיעה בשני מאגרי הסמכה מקוונים, בעבור המדינות סין ודנמרק, היא כזו הנחשבת גדולה מכדי להיות חלק מההשקה הקרובה של מכשיר ה-iPhone 12 של החברה. ההנחה הרווחת בקרב מומחי אפל היא שמדובר בסוללה בעבור במכשיר MacBook Air עתידי. יש לציין כי שמועות על MacBook Air חדש נשמעות זה מכבר, למרות העובדה שדגם חדיש של המכשיר כבר יצא השנה.

אפל. צילום: BigStock

אפל. צילום: BigStock

הספק 49.9Wh והספק ה-4380mAh המשויכים לפי הרישום לסוללה החדשה, הם בעלי דירוג הספק זהה לזה של הסוללה בה נעשה שימוש ב-MacBook Air הנוכחי, מה שמחזק את הסברה שהיא תיקח חלק בדגם חדש ומרוענן של המכשיר.

כידוע, מחשבי Mac חדשים צפויים אפילו לפני סוף השנה, עם סיכוי ששבבי הסיליקון הראשונים של החברה, המכונים 'אפל סיליקון' (Apple Silicon), יקחו בהם חלק.

יצוין כי לפי הפרסומים השונים, קיימת גם אפשרות שהסוללה המדוברת תוכננה עבור ה-MacBook בגודל 12 אינץ' – מכשיר שהוסר מהמדפים לא מזמן. מחד, הפסקת ייצורו העידה שלא עמד בציפיות בעיקר ברמת כוח העבודה שלו, מאידך, הגעת מעבדי הסיליקון של אפל יכולה לסייע אולי בדרך כלשהי לתיקון הבעיה, במיוחד עם סוללה גדולה וחדישה כמו זו מהרישומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים