סטארט-אפ ניישן סנטרל יצר שיתוף פעולה עם בנק IDB

השת"פ מול הבנק הבין-אמריקני לפיתוח - שהוא הבנק הגדול באמריקה הלטינית - במטרה לקדם את ההיי-טק הישראלי בחצי היבשת הדרום אמריקנית

פרופ' יוג'ין קנדל, יו"ר משותף של מכון המחקר החדש של סטארט-אפ ניישן סנטרל. צילום: יח"צ

סטארט-אפ ניישן סנטרל (Start-Up Nation Central – SNC) – ארגון ללא מטרות רווח שמקדם שיווק טכנולוגיות ישראליות בכל רחבי העולם – חתם על הסכם עם הבנק הבין-אמריקני לפיתוח, IDB (ר"ת Inter-American Development Bank) הבנק הגדול ביותר בדרום אמריקה. במסגרת ההסכם SNC ישתף פעולה עם ConnectAmericas, הרשת החברתית שהקים IDB, כדי לטפח קשרים טכנולוגיים בין ישראל, אמריקה הלטינית ומדינות הים הקריבי.

בתקופה האחרונה תעשיית החדשנות הישראלית עושה מאמצים כדי לשווק את מוצריה ואת הידע שלה בעולם, ולהבטיח שגורמים זרים יגלו עניין בטכנולוגיות מקומיות. במקביל, ב-SNC מדווחים על כך שהטכנולוגיות וחברות הסטארט-אפ הישראליות זוכים לתשומת לב מוגברת מצד ממשלות ורשויות זרות, כמו גם גופי בריאות ורפואה, כחלק מההתמודדות עם אתגרים גלובליים, כדוגמת מגפת הקורונה.

ConnectAmericas היא פלטפורמה עסקית מקוונת, המסייעת לעסקים קטנים ובינוניים מאמריקה הלטינית והקריביים להגיע לשווקים בינלאומיים, ובחיבורן אל קהילות של לקוחות, ספקים משקיעים וטכנולוגיות  באזורם וברחבי העולם.פלטפורמה עסקית לחיבור בין עסקים מאמריקה הלטינית והקריביים לשווקים בינלאומיים. ConnectAmericas

פלטפורמה עסקית לחיבור בין עסקים מאמריקה הלטינית והקריביים לשווקים בינלאומיים. ConnectAmericas

במסגרת השותפות בין השניים, יותר מ-5,000 פרופילים של חברות ישראליות הנמצאות באתר החדשנות של SNC, ה-Finder, מחוברת לפלטפורמה של ConnectAmericas. השותפות תתמקד במציאת טכנולוגיות ישראליות המתאימים לאתגרים שעימם מתמודדות אמריקה הלטינית והקריבים בתקופה זו: בריאות, אבטחת סייבר, מזון, תשתיות ושירותים חברתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים