בצל משבר הקורונה: עסקים שיתחברו לסיב אופטי יקבלו 1,000 ש' מהמדינה

במסגרת הסיוע לעסקים קטנים שמעניקים הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה ומשרד האוצר, מופעלת תוכנית, שעלותה התקציבית עומדת על 20 מיליון שקלים, המעניקה סיוע בסך 1,000 שקלים לעסקים שיתחברו לסיב אופטי

תוכנית הסיוע של משרדי הכלכלה והאוצר

במסגרת הסיוע לעסקים קטנים שמעניקים הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה ומשרד האוצר, יינתן סיוע בסך 1,000 שקלים לעסקים שיתחברו לסיב אופטי.

המעבר לעבודה מרחוק על ידי מרבית המשק הוביל לגידול בצריכת האינטרנט במהלך המשבר, שיצר עומסים רבים ותלונות על נפילות חוזרות ונשנות בתשתיות האינטרנט, מה שמחיש את  הצורך בחיבור לתשתיות מתקדמות, המאפשר קצב גלישה גבוה בשירות אמין ויציב, ההכרחי לפעילותם של עסקים קטנים. השימוש בתשתיות תקשורת מתקדמות יסייע לעסקים לקיים ולהרחיב את הפעילות הדיגיטלית באופן שבו גם אם יידרשו להפעיל את העסק מרחוק, תשתיות התקשורת יאפשרו המשך פעילות תקינה.

במסגרת התוכנית, שעלותה התקציבית עומדת על 20 מיליון שקלים, העסקים יקבלו מענק בגובה 1,000 שקלים עבור כל חיבור לתשתית סיבים אופטיים שבוצע החל מאפריל 2020, ורק עבור תכנית שעלותה החודשית אינה עולה על 250 שקלים. עסקים המעוניינים להגיש בקשה למענק ימלאו טופס דיגיטלי באתר הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, כאשר עם שליחת הטופס, יקבל העסק באמצעות מייל "אישור זכאות", שיעמוד בתוקף  עד לתאריך 30.9.2020. המענק יינתן באופן רטרואקטיבי כנגד הצגת חשבוניות.

שר התקשורת, חה"כ יועז הנדל, אמר: "אני קורא לבעלי עסקים להתחבר לשירותי סיב אופטי על מנת לאפשר יכולות טכנולוגיות חדשות לבית העסק ולפתוח הזדמנויות עסקיות נוספות ובמקביל ליהנות מהתמריץ שמעניקה המדינה לעניין".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    ניסתי לקבל מידע עם מגיע סיב עיסקי ומחיר לאזור שלי ללא הצלחה

  2. רותם

    נו באמת איזה סייב עולה 250 שח לחודש האיש לא ממש מבין את השוק

אירועים קרובים