אתי אלגריסי – מנהלת השיווק של HP – פורשת
היא כיהנה כמנהלת שיווק ב-HP ישראל במשך 22 השנים האחרונות ● אלגריסי טרם מסרה לאן פניה מועדות כעת
אתי אלגריסי, מנהלת השיווק של HP ישראל, פורשת מתפקידה אחרי 22 שנים בו. לעת עתה לא מסרה לאן פניה מועדות כעת.
היא הגיעה ל-HP בשנת 2000 מקומפאק ישראל, שלימים נרכשה על ידי דיגיטל ולאחר מכן, ב-1998, על ידי HP. כאשר גיל רוזנפלד, מנכ"ל קומפאק דאז ולימים מנכ"ל HP ישראל, פנה אל אלגריסי בבקשה להצטרף לחברה כיד ימינו, לדבריה לא ידעה אפילו לשלוח אימייל, אבל, היא מספרת, שרוזנפלד חיפש אנשים עם יכולות וניצוץ בעיניים שברצונם ללמוד ולהתפתח, אנשים עם תשוקה לקדם את תחום המחשוב בשוק הישראלי, וכך היא מצאה עצמה מתחליה בתפקיד עוזרת מנכ"ל, וכעבור זמן קצר הציע לה רוזנפלד לעבור לתחום השיווק. מאז ועד היום היא תפקדה כאחראית ומנהלת תחומים בכל עולמות השיווק.
מאז שנכנסה לתפקידה פעלה אלגריסי נמרצות על מנת לתמוך ולהגדיל את עסקי המחשוב וההדפסה של HP בקרב לקוחות פרטיים, עסקיים וארגוניים, תוך אינטגרציה בין האסטרטגיה הגלובלית לשוק המקומי. במסגרת התפקיד נגעה בכל תחומי השיווק על כל רבדיו – פרסום, מדיה חברתית, יחסי ציבור, אירועים ועוד. היא מספקת כי בישראל מתקיים שילוב מעניין בין לקוחות שהם early adopters, שמשתמשים בכל הפונקציות, לבין לקוחות שהם יותר מסורתיים, והשימושים במכשירים הוא מינימלי. התפקיד שלה היה להתאים בין פתרונות ההדפסה והמחשוב לצרכי ושימושי הלקוח.
"HP – חברה דינמית המשתנה בהתאם לשוק"
כמנהלת שיווק, חוויית הלקוח תמיד עמדה לנגד עיניה של אלגריסי בראשית כל בניית תכנית שיווק אסטרטגית וטקטית, ארוכת או קצרת טווח, בכל אחת מ-360 מעלות בנקודות המפגש עם הלקוח – בין אם הוא פרטי, ציבורי או ארגוני. היא הובילה מהלכים מוצלחים, לדבריה, של חדירת מוצרים חדשים, הגדלת נתחי שוק במצב של הובלת שוק משמעותית על פני התחרות.
"גדלתי בקרית שמונה ואת השירות שלי עשיתי כמדריכת של"ח בקרית אתא", סיפרה אלגריסי. "את הלימודים שלי התחלתי בכיוון של מזרחנות ויחסים בינלאומיים אך תוך כדי עבודה הבנתי שאני מאוד אוהבת את עולם השיווק".
"התמזל מזלי ועבדתי בחברה גדולה כמו HP, חברה דינמית המשתנה בהתאם לשוק, שאפשרה לי במהלך השנים לצמוח ולהתפתח יחד עם הארגון ועם השינויים שחלו במהלך השנים בכל תחומי השיווק, לרבות התפתחות השיווק הדיגטלי". אלגריסי סיכמה ואמרה כי "הגיוון והמקצועיות שרכשתי במהלך התפתחותי בתוך החברה עיצבו את הפרסונה המקצועית שלי, ומהווים פלטפורמה רחבה לביצוע תפקידי שיווק ניהוליים".
תגובות
(0)