דיזר פודקסטים זמין מהיום גם בישראל

הפלטפורמה הרביעית בגודלה בעולם להזרמת מוזיקה מרחיבה את שירותיה ומתחדשת בלמעלה מ-20,000 תכניות שמע חינמיות למשתמשים – 271 מתוכן ישראליות

התוכן הישראלי של דיזר, המורכב מכ-271 פודקאסטים בעברית. צילום: יח"צ

בחודשים האחרונים, כשרובנו הקפדנו ועדיין מקפידים על ריחוק חברתי, אין פלא שהאזנה לפודקאסטים ממשיכה לעלות. דיזר, פלטפורמת שירותי סטרימינג מצרפת – הרביעית בגודלה בעולם לשירותי מוזיקה בסטרימינג – מרחיבה פעילותה ומציעה לכ-16 מיליון משתמשיה מרחבי העולם, גישה חינמית ללמעלה מ-20,000 פודקאסטים מכל העולם בכל הנושאים. מספורט, דרך בידור ואקטואליה ועד – איך לא – מוזיקה. 

התוכן הישראלי שמציעה דיזר מורכב מכ-271 פודקאסטים בעברית, כולל את הפודקאסטים המובילים בישראל כיום: "חיות כיס" של תאגיד השידור כאן ו-"עושים הסטוריה" של רן לוי.

פודקאסטים בזמן בידוד או ריחוק חברתי. אילוסטרציה: BigStock

פודקאסטים בזמן בידוד או ריחוק חברתי. אילוסטרציה: BigStock

הפודקאסטים זמינים מהיום חינם תחת Shows למשתמשי דיזר, הן בחבילה החינמית הבסיסית frimium, הן בחבילה המשודרגת premium, והן בחבילה המשפחתית. לפי הודעת החברה, כמו בפלייליסטים המוזיקלים, גם עם הפודקאסטים דיזר תמשיך להיות מותאמת-לקוח והצעות שמע ופלייליסטים של תכניות יוצעו וידורגו עבור היוזרים בהתבסס על בחירותיהם הקודמות והעדפותיהם. בנוסף ל-13 קטגוריות הפודקאסטים המוצעות, דיזר מציעה גם את Deezer Originals – פודקאסטים בלעדיים שנוצרו במיוחד בשביל הפלטפורמה.

בהודעתה לתקשורת ציינה החברה כי "באוקיינוס האין סופי של פלטפורמות סטרימינג, דיזר מבדלת עצמה בערך המוסף שמובא למאזיני הפודקאסטים – איכות התוכן. דיזר כיום היא הפלטפורמה היחידה שמקדמת את הפודקאסטים מבחינת נראות ונגישות לצורך הגדלת חשיפה, ויוצרת קהל מטורגט לתוכניות מאידך. צוות של מנהלי תוכן מקומי כבר גויס בארץ לצורך מטרה זו".

"את הבינג' שלי בערב אני בדר"כ עושה על פודקאסטים – חבל לי שאני לא מבין עברית, כי הייתי שמח להנות מהפודקאסטים הפופולריים שלכם שמוצעים לי עכשיו", כך אמר אלכסנדר הולנד, אחראי האסטרטגיה והתוכן בדיזר העולמית. "אנחנו מצידנו נמשיך להוסיף עוד ועוד תוכן לפלטפורמה הזו, כדי שתמיד יהיה לכם משהו חדש להאזין לו. ברור לי שתתמכרו".

 Shows של דיזר זמין מהיום בכל מכשירי הסלולר ושולחן העבודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים