זהבי עצמון יישמה את פתרון ה-ERP של וואן בשלושה מיליון שקלים

המערכת שהוטמעה, OneView, מאפשרת ניהול של תהליכי המכירה, וכן תהליכים תפעוליים ועסקיים קריטיים ● היא הוטמעה בשבעת האתרים של זהבי עצמון, בפרויקט שארך כשנה

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת One ERP ומערכות עסקיות ב-וואן. צילום: רפאל בן משה

חטיבת ה-ERP והמערכות העסקיות של וואן השלימה באחרונה בהצלחה פרויקט ליישום מערכת OneView בחברת הקרמיקה זהבי עצמון. הפרויקט, שהיקפו הכולל מוערך בשלושה מיליון שקלים, ארך כשנה ועלה לאוויר בחודש שעבר.

זהבי עצמון מקבוצת אשטרום ורגבה פועלת בשוק הקרמיקה והכלים הסניטריים בישראל. מאז הקמתה לפני מעל ל-60 שנים, היא מספקת פתרונות מגוונים לעיצוב הבית עבור לקוחות פרטיים, מסחריים ומוסדיים בישראל.

במסגרת פרויקט היישום, שבוצע על ידי צוות בניהולה של יפית כהן, הוטמעה מערכת OneView המבוססת ענן בשבעת אתרי זהבי עצמון ברחבי הארץ. המערכת משרתת יותר מ-150 משתמשים, שמנהלים בעזרתה מגוון רחב של תהליכי עבודה מורכבים בחמשת סניפי החברה, וכן במרכז הלוגיסטי שלה באשדוד ובמטה שלה בראשון לציון.

מאז עלייתה לאוויר, המערכת משמשת את זהבי עצמון לניהול תהליכי מכירה בכל סניפי הרשת, וכן לניהול תהליכים עסקיים ותפעוליים קריטיים, כגון הזמנות רכש, תיאומי אספקה ללקוחות, ניהול מלאי במרכז הלוגיסטי, ניהול מערך השירות, ניהול ההתקשרויות עם קבלני בנייה בישראל, ניהול המערכות הפיננסיות ועוד.

גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון, אמר כי "אני רואה בהחלפת מערכת המידע צעד נוסף ומשמעותי בהתפתחות שלנו. ההחלפה היא פרי עבודה קשה והשקעה של יותר משנה. ברור היה לנו עד כמה מהלך זה נחוץ להמשך התפתחותה של החברה. בעזרת OneView נוכל להמשיך ולשפר את השרות המוענק ללקוחותינו, הן בהיבט האספקות והן במידע שנוכל להעמיד לרשותם בכל פרויקט, קטן כגדול".

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת One ERP ומערכות עסקיות, ציין כי "המערכת מאפשרת ייעול ובקרה על תהליכי העבודה בארגון, בדגש על מכירות, אספקה ושירות איכותי ללקוחות. בעשור האחרון, וואן צברה ניסיון רב בתחום הפתרונות הטכנולוגיים לרשתות עיצוב בית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים