המשך הפרויקט: אילו עוד חברות היי-טק מגייסות עובדים?

חברות היי-טק רבות פונות אלינו מאז שהפרויקט החל להתפרסם ומציעות משרות ● הנה הן לפניכן - ויש עוד בימים הבאים

מחפשים עבודה? הגעתם למקום הנכון. צילום אילוסטרציה: BigStock

היציאה מהמשבר מביאה חברות היי-טק וסטארט-אפים רבות להפשיר תהליכי גיוס עובדים שאותם הן החלו לפני שהקורונה "פרצה" לחיינו, או מחפשות להרחיב את השורות שלהן בעובדים נוספים. נכון שגם בימים אלה יש חברות שמפטרות, אולם אחרות מתאוששות אט אט ופותחות הזדמנויות למועמדים, כולל לאלה מהם שפוטרו או הוצאו לחל"ת ולא נראה שיחזרו ממנו. לכן, מערכת אנשים ומחשבים אספה מהחברות השונות מידע אילו משרות פתוחות אצלן וכמה עובדים הן מחפשות.

שימו לב: המשרות מפורסמות בלשון זכר או נקבה, אבל פונות לכל המינים והמגדרים. זהו החלק החמישי של הפרויקט. לחמשת החלקים הקודמים ניתן להיכנס ל: חלק א', חלק ב', חלק ג', חלק ד', חלק ה' וחלק ו'.

בהמשך השבוע נפרסם עוד רשימות. חברות נוספות שמחפשות עובדים ומעוניינות לקחת חלק בפרויקט מוזמנות לפנות למערכת כאן.

אטרה
הסטארט-אפ אטרה עוסק באחד התחומים שהיו החמים ביותר בעולם הארגוני במשבר הקורונה, וממשיך להיות כך גם בימים אלה של יציאה ממנו: מעבר העובדים מהמשרד לעבודה מהבית, במהירות. בחברה מגייסים בימים אלה למשרות רבות, בהן מנהל צוות פיתוח (Fullstack Team Leader), מפתחות בכירות (Senior Fullstack Developer) מנהל מוצר בכיר (Senior Product Manager) ומנהלות חוויית לקוח (Customer Success Manager).

פרטים נוספים זמינים באתר החברה.

מרטנס הופמן
החברה, מקבוצת מלם תים, מחפשת עובדים ועובדות למגוון תפקידים טכנולוגיים בכל הרמות – מג'וניורים ועד לבכירים. בחברה כ-100 משרות פתוחות, בהן בודקי תוכנה, מנהלות פרויקטים טכנולוגיים, מנתחי מערכות BI, מיישמות סייבר ומומחי אבטחת מידע, אנשי DevOps, נשות הלפדסק, אנשי תקשורת וראשות צוותי סיסטם, מפתחי Sharepoint, פיית'ון ו-Node.js, וכן אחראית מערכות מידע ומערכות ליבה.

להגשת מועמדות ושליחת קורות חיים לחצו כאן.

סטמפלי
סטמפלי היא סטארט-אפ שהופך חשבוניות לכלי תקשורת מרכזיים' שמאפשרים קולבורציה פנים וחוץ ארגונית מסביב לכל הפעולות הנדרשות לסגירת מעגל הרכש והתשלום. החברה מעוניינת לגייס עובדים.ות מנוסים.ות לצוות הפיתוח, שיושב במידטאון תל אביב.

בסטמפלי מחפשים: מנהל קבוצה עם לפחות 10 שנות ניסיון בפיתוח תוכנה, כולל ארבע שנות ניסיון ומעלה כמנהל קבוצה, חמש שנות ניסיון ומעלה בג'אווה וניסיון בפיתוח צד לקוח עם ספריות כגון React JS. משרה נוספת פתוחה היא של מהנדס Full Stack בכירה, עם לפחות 10 שנות ניסיון בפיתוח בג'אווה ולפחות ארבע שנות ניסיון בפיתוח צד לקוח עם ספריות כגון React JS. עוד מגייסת החברה מהנדסת פרונט אנד בכירה, בעלת לפחות ארבע שנות ניסיון בפיתוח צד לקוח עם ספריות כגון React JS, ניסיון עם TypeScript, הבנה עמוקה ב-ES6, HTML ו-CSS, ויכולות עיצוב.

פרטים נוספים ומלאים, וכן הגשת מועמדות – דרך האתר ובמייל.

פורספוינט
פורספוינט היא חברת אבטחת ענן גלובלית, עם יותר מ-2,500 עובדים ברחבי העולם. מהחברה נמסר כי היא גייסה לאורך כל תקופת הקורונה וכעת יש במרכז הפיתוח שלה בתל אביב יותר מ-10 משרות פתוחות. פורספוינט מחפשת מפתחות ג'אווה בק אנד מנוסות וחזקות לפיתוח מוצרים חדשים בעולמות הקלאוד, עם ניסיון מוכח ב-AWS, בעלות שמונה שנות ניסיון ומעלה בעולמות הפיתוח, וכן ניסיון עם מיקרו-שרתים ו-CI/CD.

כמו כן, לחברה דרושים מפתחי Full Stack עם לפחות שבע שנות ניסיון, לפיתוח מוצר DLP (ר"ת Data Leakage Prevention), כשהפיתוח נעשה כ-80% בצד הבק אנד בג'אווה וכ-20% בצד הקליינט (JS, HTML, JSP, Typescript).

לפרטים נוספים על החברה ועל המשרות ניתן להיכנס לאתר החברה.

BigID
ב-BigID, המתמחה בניהול מדיניות פרטיות ברשת, ממשיכים גם בימים אלה לגייס עובדים.ות חדשים.ות למספר משרות, ביניהן מפתחי בק אנד מנוסים בג'אווה, מפתחות Full stack ואנשי מוצר עם ניסיון באבטחה.

לפרטים ולהגשת מועמדות לחצו כאן.

Logz.io
ב-Logz.io, שהמוצר שלה מסייע למניעת ואיתור תקלות, ובכך לשמירה על רציפות תפקודית, ממשיכים לגייס עובדים ועובדות, הן עבור הבסיס שלה בישראל והן עבור השלוחות שלה בחו"ל – בבוסטון, לונדון ואוקראינה. בארץ, דרושים לחברה מנהל הנדסה ומעצבת רשת בכירה.

לפרטים נוספים כנסו לאתר החברה.

Spot.IM
Spot.IM, שמפתחת מערכת לניהול חכם של תגובות עבור אתרי חדשות, לא הפסיקה את הגיוסים על אף משבר הקורונה. בין המשרות הפתוחות בה נמצאות: מהנדס בק אנד בכיר, מהנדסת פרונט אנד בכירה, מנהל הנדסת בק אנד, מהנדסת Full Stack בכירה, מהנדס DevOps, אנליסטית מוצר וסמנכ"לית נתונים.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

כאמור, כל המשרות מפורסמות בלשון זכר או נקבה, אולם מיועדות לכל המינים והמגדרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים