אקווה סקיוריטי השלימה סבב גיוס רביעי של 30 מיליון דולר

כספי ההשקעה ישמשו להאצת המכירות הגלובליות של פלטפורמת אבטחת הענן

מימין: דרור דוידוף ואמיר ג'רבי, מקימי אקווה סקיוריטי. צילום: ג'ורג' דיסאריו

חברת אבטחת המידע אקווה סקיוריטי (Aqua Security) הודיעה על השלמת סבב גיוס רביעי בסך כולל של  30 מיליון דולר, בהובלת  ובהשתתפות המשקיעים הקיימים של אקווה – Insight Partners, Lightspeed Ventures Partners ו-TLV Partners. ההשקעה הנוכחית מביאה את סך הגיוסים של אקווה ליותר מ-130 מיליון דולר.

"אקווה הראתה הישגים מרשימים בבניית בסיס הלקוחות שלה ובביסוס מעמדה כמובילת שוק באבטחת יישומי cloud native בסביבות ענן", אמר האנטר סומרוויל, שותף כללי ב-Greenspring Associates. "אפילו בסביבה העסקית המאתגרת כיום, החברה הציגה צמיחה חזקה בהכנסות ואת היכולת להציג מוצרים חדשים, המבדלים את ההיצע שלה ממתחריה. כאשר ארגונים ממשיכים לבצע הגירה אגרסיבית לענן, אנו רואים שאקווה ממוצבת היטב כדי ליהנות מכך וכדי לתמוך בטרספורמציה הזאת".

סבב ההשקעה מגיע לאחר צמיחה דרמטית של אקווה במהלך החודשים האחרונים, כולל השקת מוצרים חדשים וחדשניים. במהלך 12 החודשים האחרונים אקווה יותר מהכפילה את היקף ההכנסות ואת מספר העובדים, ויותר מ-400 חברות במגזרי הפיננסים, האנרגיה, החלל והתעופה, האינטרנט, המדיה, התיירות, הקמעונות, הפארמה ושירותי האירוח עושים שימוש בפתרונות אבטחת הנייטיב לענן של החברה.

"אנו רואים כי לקוחות ממשיכים לנוע אל עבר אימוץ טכנולוגיות cloud native, ולעיתים קרובות מאיצים את יישום הטכנולוגיות כדרך לקדם את הגמישות שלהם בזמנים בלתי צפויים שכאלה", אמר דרור דווידוף, מנכ"ל ומייסד שותף באקווה. "אבטחה היא עדיין גורם מכריע ביישום הטכנולוגיות הללו, ובאמצעות ההשקעה החדשה והמשמעותית מצד Greenspring Associates אני חש ביטחון ביכולת שלנו להוסיף ולחדש לרוחב מערך הפתרונות שלנו ולשמר את היתרון התחרותי שעבדנו קשה כדי לייצרו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים