קול קורא להשקעה של 200 אלף דולר בסטארט-אפים בתחום ה-Wellness
אמיר אלרואי וגלית הורביץ, יזמי חממת Welltech1 הישראלית, מבקשים לסייע לחברות ישראליות המפתחות פתרונות בתחום של איכות חיים, בריאות וספורט, ולחבר אותם לשוק העולמי בתחום זה, המגלגל 4.5 טריליון דולר ● בלעדי: מפת הסטארט-אפים בתחום ה-Wellness
החממה הטכנולוגית Welltech1, שהוקמה על ידי היזמים גלית הורוביץ ואמיר אלרואי, פרסמה קול קורא, המזמין חברות סטארט-אפ שמפתחות פתרונות טכנולוגיים בתחום הצומח של איכות חיים, בריאות נפשית ופיזית, ספורט ועוד. בחממה שותפים גם רמי שוורץ ושלומי צדקיה.
החממה הקצתה סכום כולל של עד 200 אלף דולר, שנועד ללוות חברות סטארט-אפ ישראליות שעוסקות בתחום ולסייע להן לפרוץ לעולם הגדול. השלב הראשון יהיה יום הדגמה, שיתקיים ביום חמישי הקרוב, שבו יציגו כ-20 חברות שייבחרו מבין אלה שיירשמו בפני יזמים ומשקיעים. מתוך הקבוצה הזאת ייבחרו מספר מצומצם של חברות, שיצטרפו לחממה ויקבלו סיוע. השלב השני הוא יום הדגמה, שייערך ב-4.6 בפני צוותים מקצועיים ומשקיעים.
הענפים שמיוחסים לתחום ה-wellness, בין היתר, הם עולמות הכושר, בריאות הנפש, תזונה ורפואה משלימה ומותאמת אישית, ספא ומעיינות חמים, טיפוח אישי (ביוטי ואנטיאייג'ינג), סביבת העבודה, התמקדות מואצת של עולם הבריאות ברפואה מונעת, לצד מגמת ה-Wellness האישית ויחד עם ההתפתחויות הטכנולוגיות.
לדברי הורוביץ ואלרואי, שוק ה-wellness הגלובלי מגלגל כ-4.5 טריליון דולר, ובישראל יש כ-2,000 סטארט-אפים בתחום הבריאות הדיגיטלית, כאשר 500 מהם עוסקים בתחום של איכות חיים, בריאות ושאר הנושאים שהחממה עוסקת בהם. "משבר הקורונה הוכיח, כי שוק ה- wellnessהפך מטרנד להכרח, וישראל על המפה", אומרים שני היזמים. "מגמה זו ומגמות קודמות שכבר הראו גידול בשוק מובילות חברות וגופים גדולים לחפש פתרונות לתחום זה, שמביאים לגידול בהכנסות, בלקוחות ובשימור שלהם, הם אומרים.
במסגרת הפעילות של החממה עשו היזמים עבודת חקר מעניינת ויצרו מפה של כל הסטארט-אפים העוסקים בתחום ה-wellness בשיתוף פעולה עם STARt UP NATION. "ההשקעות בסטארט-אפים ישראליים בתחום ה-wellness ב-2019 הסתכמו ביותר מ-275 מיליון דולר", הם אומרים.
אלרואי הוא בעל תואר שני, בוגר קורס מאמנים אישיים. עד לפני שנה היה שותף ברשת מכוני כושר גדולה, שהתמחתה באימונים אישיים. "לפני שנה מכרתי את הרשת כי רציתי לעשות דברים יותר ברמה הגלובלית. היה ברור לי שיש מקום לקשר בין סטארט-אפים בתחום ה-wellness לבין שותפים גלובליים ומשקיעים. יש חממות שונות שבהן קמו פרויקטים מהתחום, אבל אין לו בית", הוא אומר.
תגובות
(0)