בזק בינלאומי הטמיעה DR מבוסס נוטניקס בברינקס

איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל: "שיפרנו ב-80% את יכולות השרידות והביצועים לעומת מערכת מתחרה שהייתה באתר שלנו קודם"

איתי זימן, סמנכ''ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל. צילום: נועם בן שאול

בזק בינלאומי הקימה אתר התאוששות מאסון מבוסס תשתיות נוטניקס בברינקס ישראל. הפרויקט, בהיקף מאות אלפי שקלים, ארך כחודש והסתיים באחרונה.

פרויקט הקמת אתר ה-DR נערך לאחר השלמת פרויקט הקמת דטה סנטר ראשי, אף הוא מבוסס נוטניקס. במסגרת הפרויקט הוטמעו תשתיות משולבות באופן עמוק  (Hyper Converged)  של נוטניקס. פתרונות התוכנה הללו עובדים על גבי שרתים של לנובו והם משלבים את השרתים, האחסון והתקשורת בפתרון מאוחד. זו מהווה תשתית לרשת הארגונית של ברינקס, הכוללת מאות מחשבים רזים של סיטריקס, מערכות ERP ו-CRM ויישומים ארגוניים נוספים.

ברינקס הבינלאומית עוברת בשנים האחרונות שינוי בהיצע השירותים שלה. החברה, שמספקת פתרונות לוגיסטיים מאובטחים להעברת כספים ומוצרים יקרי ערך, מרחיבה את שירותיה ומספקת פתרונות פיננסיים מבוססי טכנולוגיה. אחד מהם הוא שירות קומפיוסייף – כספות ממוחשבות לזיכוי בנקאי בזמן אמת מתוך בית העסק.

"בעקבות הפרויקט", אמר איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל, "שיפרנו ב-80% את יכולות השרידות והביצועים לעומת מערכת מתחרה שהייתה באתר שלנו קודם. הגענו למצב שיש לנו כיום  תשתית אמינה ויציבה".

זימן הוסיף, כי "תוך זמן קצר העברנו את כל אתר הייצור שלנו לפתרונות של נוטניקס. לאחר מכן העברנו לסביבת נוטניקס גם את הדטה סנטר של רשת ה-DMZ שלנו – רשת מאובטחת, הפועלת בהפרדה מהרשת הארגונית של ברינקס. אז ביצענו את פרויקט ה-DR". לדבריו, "כיום, כ-75% מפעילות החברה היא מתן שירותים דיגיטליים, הדורשים מערך IT תומך ובעל יכולת גידול. ברינקס מוסיפה שירותים פיננסיים מבוססי טכנולוגיה, ובהתאם – חוות השרתים שלנו גדלות ומתרחבות כל הזמן וכך גם תשתיות נוטניקס. הם מספקים פתרון מהיר, אמין ויציב למחשבי הסיטריקס שלנו. כך, המשתמשים נהנים מביצועים טובים יותר ויציבות, לצד עבודה גמישה. אם, לדוגמה, שרת עושה בעיות, ניתן לחסום אותו במהירות ובתוך שש שניות להעלות לאוויר שרת חדש".

"לא יכולנו להתפשר על ביצועים וזמינות", סיכם זימן, "קיבלנו פתרון שמאפשר למערכות שלנו להתעדכן בזמן אמת ובכל שעות היממה – כי אנו חברה פיננסית, שלא יכולה להרשות לעצמה תקלות ונפילות".

בן סמו, מנהל מכירות בנוטניקס ישראל, הוסיף, כי "הטמעת הפתרון מאפשרת לצוות ה-IT לספק לארגון מענה מהיר לכל צורך עסקי, תוך שמירה על ביצועים גבוהים ושרידות מרבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים