שינה טובה לתינוקות: נאניט גייסה 21 מיליון דולר

המוצר של החברה מבקש לשמור על בטיחות השינה של התינוק, באמצעות ביצוע מדדים וניתוחם, ומתן אפשרות להורים לעקוב אחריו כשהוא ישן

שרה דורסט, מנכ"לית נאניט. צילום: יח"צ

סטארט-אפ בשם נאניט רוצה לאפשר להורים לעקוב אחרי שינת התינוקות שלהם ולנתח אותה, ואף פיתח מוצר שמאפשר את זה. לצורך שיפור המוצר ופיתוח יישומים נוספים, החברה הודיעה היום (ג') כי השלימה סבב גיוס בהיקף של 21 מיליון דולר, בהובלת הקרן הירושלמית JVP. יחד אתה נטלו חלק בסבב הקרנות האמריקניות אפ-פרונט, RRE ו-Rho.

נאניט נוסדה ב-2016 והיא פועלת בארצות הברית, קנדה ובריטניה. כמנכ"לית החברה משמשת שרה דורסט. חלק גדול מצוות היועצים מורכב מישראלים, בהם ד"ר חביבה ולר, מנהלת מרכז ווייל קורנל לשינה ובעיות נשימה אצל ילדים, פרופ' אבי שדה מאוניברסיטת תל אביב, אף הוא מומחה בתחום, פרופ' מיכאל לינדנבאום, מנהל מעבדת המערכות החכמות בטכניון, תמיר ברלינר, מנכ"ל מג'יק ליפ, ועומר קוצר, לשעבר מנהל הקריאייטיב של זיבה דיזיינס. המערכת שלה כבר עקבה אחרי 86 מיליון שעות שינה של תינוקות, והנתונים שנאספו משמשים גם למחקרים באוניברסיטאות קורנל, ייל, HSS והטכניון.

עלייה בשימוש בתקופת הקורונה – "בגלל" הסבים והסבתות

ליבת הפלטפורמה של נאניט היא מוניטור חכם, ששומר על בטיחות התינוק באמצעות מצלמה שעוקבת אחר הרגלי הנשימה והשינה שלו. המוצר שלה מנתח את שינת התינוק ונותן להורה מידע מקיף, שכולל תקציר של עיקרי השינה, מעקב אחרי מדדים בחדר בזמן שהתינוק ישן, עצות לייעול השינה שלו, ומעקב וניתוח נשימותיו. המערכת מאפשרת מעקב וידיאו תמידי מרחוק אחר התינוק באמצעות אפליקציה ונתונים בזמן אמת לסמארטפון של ההורה. כדי לשפר את איכות השינה, המערכת מאפשרת שליטה מרחוק במערכות תאורה וסאונד בחדר התינוק ויכולת לתקשר אתו.

בתקופת הקורונה רשמה החברה עלייה בשימוש במוצר, לאחר שהורים הרשו להוריהם – הסבים והסבתות – לתקשר עם הנכד הקטן שלהם באמצעותו.

"נאניט הגדילה את הכנסותיה פי שלושה מאז סבב הגיוס הקודם ב-2018", אמרה דורסט. "סבב הגיוס הנוכחי מצביע על האמון בנו והביקוש בשוק למוצר. הורים רואים בנאניט פתרון לשינה בטוחה של התינוק שלהם, שמאפשר להם להיות מחוברים אליו בכל רגע ומכל מקום".

לדברי אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP, "הרווחה והשינה עתידות להיות בין אפיקי ההשקעה הבאים של הטכנולוגיה הישראלית. הטכנולוגיה של נאניט מאפשרת גישה חדשה לעולם השינה של התינוקות, שמטריד כל כך הרבה הורים בכל העולם. במוצר אחד מקבל ההורה סל שלם של מוצרי בטיחות לעריסת התינוק, שכוללים ניטור נשימה של התינוק, מעקב מדדים, עצות ייעול להורים ומעל לכל שקט נפשי, שבעבר היה פרי הדמיון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים