"היעד: תשתיות שקופות, כדי לשחרר את הזמן לעיסוק בתהליכי הליבה"

לכן, נדרש ממשק לניהול אחד, של כל הרישות, האחסון והחומרה, עם מחזור חיים מלא, שמציע פשטות עם יכולת גידול", אמר אופיר רום, מהנדס מערכות שותפים עסקיים בנוטניקס ישראל

אופיר רום, מהנדס מערכות שותפים עסקיים בנוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

"היעד הוא לספק לארגונים תשתיות שקופות, כדי לשחרר זמן על מנת לנהל את הדברים האחרים, לעסוק בתהליכים העסקיים. לכן, נדרש ממשק לניהול אחד, של כל הרישות, האחסון והחומרה, עם מחזור חיים מלא, שמציע פשטות עם יכולת גידול", כך אמר אופיר רום, מהנדס מערכות שותפים עסקיים בנוטניקס ישראל.

רום דיבר במפגש הרביעי בסדרת מפגשים וירטואליים על אתגרי העבודה מרחוק בעידן הקורונה, שעורכת קבוצת אנשים ומחשבים. ההרצאות שבמפגשים ישודרו לאחר מכן כפרקים עצמאיים בפודקאסט של אנשים ומחשבים.

לדברי רום, נוטניקס הוקמה לפני 11 שנים עם פתרון לעולם ה-VDI, לטובת פישוט התשתיות, ומשם התקדמה לעולמות IT נוספים, למשל ניהול אתרים קטנים ומרוחקים. כך, ציין, "אנחנו יוצרים 'הרגשה' של ענן בעולם הרישוי מסורתי". לדבריו, "פעם העולם היה מסובך, עם הרבה מסכי ניהול. אנחנו הבאנו לעולם ה-IT מערכת לניהול כל שכבות המחשוב, בצורה אחודה וקלה".

צילום ועריכת וידיאו: אורי אלון

"נוטניקס עובדת עם כל חברות החומרה ויודעת לתת את אותו הפתרון עם תמיכה – בלא קשר לחומרה. כך, אנחנו מציעים פלטפורמה כשירות, לטובת התמודדות עם עומסים בלתי צפויים. עוד מוצר הוא דסקטופ כשירות, לטובת הרצת חלק מהעמדות בענן הציבורי. בדרך זו אנחנו מניבים לארגונים חיסכון בעלויות", אמר רום.

"ארגונים לא מצליחים לגדול עקב עמודי החומרה"

רום ציין ש-"ארגונים לא מצליחים לגדול, כי מערך ה-IT שלהם מורכב מעמודי חומרה. אנחנו מדמים את מה שקורה בענן החיצוני: פיתחנו תפיסה לקחת את עולם ה-ווב סקייל ואיתו אנחנו מציעים יכולת לגידול בעולם הרישוי המסורתי – לפי הצורך, עם תשתית ניהול אחת, שרצה על כל חומרה. סייענו בעת הזו ללא מעט ארגונים שנדרשו להקצאות משאבים בדחיפות, עם יכולת גידול. בין השאר, עשינו זאת באחד מבתי החולים בארץ".

הוא הוסיף כי "היתרון של נוטניקס הוא שבשל אי תלות ב-'ברזל', אנחנו יכולים לגדול גם במחשוב וגם באחסון, ולעשות זאת בצורה דינמית, גם לטובת שיפור הביצועים. המטרה היא לחבר את הרכיבים בצורה שקופה לכל אחד מהעולמות, כדי להביא לפשטות ניהולית".

רום סיים באמרו כי "בימים אלה ניתן לראות כיצד המערכת של נוטניקס עובדת על ענן ציבורי. כך אפשר ללמוד ולהחליט איך רוצים להתקדם. החברה מובילה את תחום ה-HyperConverged זה שלוש שנים ברציפות, אנחנו ממוקמים בחלק העליון בדירוגים של חברות המחקר, שצופות שהשוק שאנחנו פעילים בו צפוי לגדול בשנים הקרובות. אחד הדברים הכי חשובים הוא שביעות רצון הלקוחות. הציון שלנו, שמזה חמש שנים עומד על 97%, הוא מקדם המכירות הטוב ביותר שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים