חברת הסייבר הישראלית ארמטיק גייסה 10 מיליון דולר

הפתרון של ארמטיק מאפשר מניעת דליפות מידע, בהתבסס על ניתוחו, והגנה על סביבות ענן ● כספי סבב הסיד ישמשו להרחבת המו"פ ולהקמת מערך שיווק לחברה

מייסדי ארמטיק. מימין: סיון קריגסמן, סמנכ"לית מוצר; אריק גומנובסקי, סמנכ"ל עסקי; מיכאל דולינסקי, סמנכ"ל טכנולוגיות; ושי מורג, מנכ"ל. צילום: בן יצחקי

הסטארט-אפ הישראלי ארמטיק, שמפתח פתרון אנליטי למניעת דליפות מידע והגנה על סביבות ענן, הודיע באחרונה כי השלים סבב גיוס סיד בסך של 10 מיליון דולר. את הסבב הובילו הקרנות גלילות קפיטל ונצ'רס, נורת'ווסט ונצ'ר פרטנרס וטארגט גלובל, וכספי ההשקעה ישמשו להרחבת המו"פ ולהקמת מערך שיווק לחברה.

ארמטיק הוקמה על ידי ארבעה יזמים סדרתיים, בוגרי יחידות טכנולוגיות של צה"ל ובעלי ניסיון בתחום הסייבר – כולם כבר הקימו חברות סטארט-אפ שנמכרו. הארבעה כוללים את שי מורג, שמשמש כמנכ"ל החברה, סיון קריגסמן, סמנכ"לית מוצר, אריק גומנובסקי, סמנכ"ל עסקי, ומיכאל דולינסקי, סמנכ"ל טכנולוגיות.

ממחקר של גרטנר עולה כי 99% מדליפות המידע בענן נובעות מטעויות אנוש וקונפיגורציה לקויה. מדובר במורכבות שהופכת את הניהול הידני של מדיניות ההרשאות בענן המבוסס על תשתית כשירות (IaaS) ופלטפורמה כשירות (PasS) לבלתי אפשרי.

מורג אמר כי "ניהול וזיהוי איומי גישה בענן מציב אתגר משמעותי בהגנה על נכסים ארגוניים. אתגר זה הופך מורכב אף יותר ככל שמשתמשים ויישומים צוברים הרשאות החורגות מעבר לצרכים הטכניים והעסקיים שלהם. הרשאות רחבות מדי יוצרות נקודות תורפה, המנוצלות כל הזמן על ידי האקרים ותוקפים מתוחכמים. באמצעות כלים אנליטיים ואוטומציה, ארמטיק מייתרת את הצורך לבצע בדיקות ידניות, וחוסכת עלויות ומשאבים באמצעות קביעת הרשאות גישה מדויקות לכל משתמש, שירות או יישום בסביבות ענן מורכבות, דוגמת Azure, AWS וגוגל קלאוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים