נשים ומחשבים: נירית חן, ספקטורי

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: נירית חן, מנהלת מוצר בסטארט-אפ ספקטורי

נירית חן, מנהלת מוצר, ספקטורי. צילום: פרטי

שם ותפקיד: נירית חן, מנהלת מוצר בסטארט-אפ ספקטורי מבית טלדור.

ותק בתפקיד: שנה וחצי.

תפקידים קודמים: סמנכ"לית לקוחות בחברת פרסום והפקות פרומרקט.

השכלה / שירות צבאי: בשירותי הצבאי הייתי סגן בדובר צה"ל (קצינת מטה לדובר צה"ל), ולאחר מכן עשיתי תואר ראשון בכלכלה וניהול.

משפחה:  נשואה.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

בתיכון הרחבתי את לימוד מדעי המחשב והכימיה ותמיד הייתי ריאלית ואהבתי לוגיקה ומתמטיקה. החיים הובילו אותי לדובר צה"ל, ומשם התקבלתי לעבוד בתור מפיקה בחברת פרומרקט. הייתי בטוחה שאעשה את זה שנתיים, אבל הובלתי את אחד הפרויקטים הכי מעניינים ובינלאומיים שהיו בארץ – ועידת הנשיא של שמעון פרס, במשך שש שנים, ובמקביל קיבלתי תפקיד סמנכ"ל.

לאחר שטעמתי מעולם הפרסום וההפקות הבינלאומיות החלטתי שאני לוקחת פסק זמן וידעתי שאני חוזרת לאהבה ישנה, עולם הטכנולוגיה, שתמיד הסתכלתי עליו מהצד וראיתי אותו מתפתח במהלך השנים. יכולות ניהול הפרויקט שלי הן גבוהות, ולשמחתי בספקטורי, שראיינו אותי לתפקיד שיווק ישר הבינו את זה. יחד עם הניסיון שיש לי בתחום הלקוחות נותר לי רק ללמוד את שפת ההיי-טק ולהבין איך מאפיינים מוצרים. לשמחתי למדתי מאוד מהר.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

עשיתי מעבר מתעשייה אחת, שם היו הרבה יותר נשים ופחות גברים. והיום, כשאני מובילה פגישות אני כמעט תמיד האישה היחידה לצערי, אני לא רואה את החברות השונות עושות המון כדי לשלב נשים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא, לא נתקלתי באפליה אישית נגדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים